Göğümüzde dalgalanan ay yıldızlı şanlı Bayrak altında Şehitlerimizin al kanıyla yoğrulup yurt olmuş Kutsal toprak üstünde bizleriz yaşayan.
Nefes alıp veren her insan Hak etmeli yaşadığı vatanı Yediği ekmeği, içtiği suyu Ölürüm Türkiye’m diyorsan Seviyor, kolluyor, koruyorsan Sevmeden yaşayana hak, değil ve de ihsan Bu vatan.
Kalbi atmalı sevenin vatanvatan Hakkını helal etsin bizlere Kolu bacağı kopan, gazi olan Can verip bu vatanın uğruna Şehit olup toprak altında yatan.
Bu vatanı sevmeyenler gitmeli Vatana düşmanlık edenler bitmeli Başka ihsan istemiyoruz Sevemeyenler gölge etmemeli.
Devletimin yöneteni ve muhalefeti Doktoru, savcısı, hakimi, polisi, askeri Türkü, Romanı, Alevisi Ermenisi, Yahudisi, Lazı, Kürdü Arabı, Abazası, Boşnağı, Gürcüsü Azerisi, Çerkezi, ülkemin tüm ferdi Ellerimiz birbirine Türkiyeaşkıyla kenetlenmeli Ruhumuz vatanım diyerek inlemeli.
Edirne’den Kars’a Türkiye’min aşkıyla yananlar İç ve dış düşmana kanmayanlar Başımızın üstünde yeriniz var.
El açıp dilinde dualarla Allah’ım canımda can vatanım aşkına Ser verip düşmana sır verdirme Ele güne vatanımı yerdirme Kötüleri ıslah et düşmanıma güldürme Düşman elini canıma, ayağını toprağıma değdirme Yurdumun zerresine zeval verdirme duasını etmeli.
Önce Allah, vatan ve bayrak! Sonrasında biz geliriz Vatan varsa varız biz Vatan yoksa biz kimiz kimleriz Vurulur alnımıza esaretimiz.
Vatan deriz ölüme bayram diye gideriz Vatan der diriliriz Doğruların yanında gönüllü neferleriz Bükülmez asla bileğimiz Tek vatan çok lisanlı tek milletiz.
Yıkılmaz bizim kalelerimiz Yürürüz kol kola gireriz Çok şükür inançlı milletiz Tekbirlerle yeri göğü inletiriz.
Vatanın kadın erkek askerleriyiz İnancımız dinimiz Allah yardır bizlere Sırtımız gelmez yere Korur dua ordumuz Vatan sever Türküz; Türküz biz! Yok başkası, tek vatan bize güzel Türkiye’miz!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN VARSA VARIZ BİZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN VARSA VARIZ BİZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elbette biz bu vatanı yolda bulmadık...canı pahasına 7 düvelden kurtarıp biz Türk milletine suna ecdadımızdan Allah razı olsun...duyarlı dizelerdi okuduklarım. tebrikler ve saygılarımla...
Hastalıkla uğraştığımız bu günde bile halka gönüllü hizmet götütenlere haince saldırdılar ve bunları destekleyenler var kâhr-u perişan olsunlar. Teşekkür ederim değerli yorumuna arkadaşım hayırlı iftarlar sevgilerimle...