(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur Yağacak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur Yağacak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atmasını. Satmasını. Katmasını. Tatmasını. Yatmasını. Batmasını. Çatmasını. Fatma'sını. Tutmasını. Yutmasını. Unutmasını.
Çalmasını. Almasını. Dalmasını. Kalmasını. Salmasını. Elmasını. Kılmasını. Yılmasını.
Olmasını. Dolmasını. Yolmasını. Solmasını. Bilmesini. Silmesini. Dilmesini. Gelmesini. Delmesini.
Ölmesini. Bölmesini. Gülmesini.
Övmesini. Sövmesini. Dövmesini. Kovmasını. Ovmasını. Doğmasını. Boğmasını. Kıymasını. Duymasını. Uymasını. Saymasını. Kaymasını. Aymasını.
Yazmasını. Azmasını. Kazmasını. Sızmasını. Üzmesini. Düzmesini. Süzmesini. Gezmesini. Ezmesini. Sezmesini.
Akmasını. Bakmasını. Takmasını. Yakmasını. Kakmasını.
Tıkmasını. Sıkmasını. Yıkmasını. Kokmasını.
Asmasını. Kasmasını. Tasmasını. Pusmasını. Kusmasını.
Yanmasını. Sanmasını. Anmasını. Kanmasını. Ekmeğini banmasını.
Dönmesini. Sönmesini. İnmesini. Binmesini
Vurmasını. Kurmasını. Durmasını. Kırmasını. Karmasını. Yarmasını. Sarmasını. Vurmasını.
Atmasına üzüldüm. Satmasına üzüldüm. Katmasına üzüldüm. Çatmasına üzüldüm. Batmasına üzüldüm. İşlerinin düşlerinin yatmasına üzüldüm. Tutmasına üzüldüm.
Çalmasına üzüldüm. Almasına üzüldüm. Kalmasına üzüldüm. Dalmasına üzüldüm. Salmasına üzüldüm.
Akmasına üzüldüm. Bakmasına üzüldüm. Kakmasına üzüldüm. Takmasına üzüldüm. Yakmasına üzüldüm.
Yanmasına üzüldüm. Anmasına üzüldüm. Sanmasına üzüldüm. Banmasına üzüldüm. Kanmasına üzüldüm.
Dönmesine üzüldüm. Sönmesine üzüldüm. İnmesine üzüldüm. Binmesine üzüldüm.
Dökmesine üzüldüm. Çökmesine üzüldüm. O boynunu bükmesine üzüldüm. Hergün acı çekmesine üzüldüm. Beni ekmesine üzüldüm.
Dökmesini. Çökmesini. Bükmesini. Çekmesini. Ekmesini.
Dolmasına üzüldüm. Solmasına üzüldüm. Saçlarını yolmasına üzüldüm. Gidip elin olmasına üzüldüm.
Bilmesine üzüldüm. Dilmesine üzüldüm. Silmesine üzüldüm. Gelmesine üzüldüm.
Ölmesine üzüldüm. Bölmesine üzüldüm. Gülmesine üzüldüm.
Övmesine üzüldüm. Sövmesine üzüldüm. Dövmesine üzüldüm. Kovmasına üzüldüm. Ovmasına üzüldüm. Doğmasına üzüldüm. Boğmasına üzüldüm.
Kıymasına üzüldüm. Duymasına üzüldüm. Uymasına üzüldüm. Saymasına üzüldüm. Aymasına üzüldüm. Caymasına üzüldüm.
Azmasına üzüldüm. Kazmasına üzüldüm. Yazmasına üzüldüm. Çizmesine üzüldüm. Dizmesine üzüldüm. Bulmacayı çözmesine üzüldüm. Benden ayrı gezmesine üzüldüm. Paraları ezmesine üzüldüm. Yanlışları sezmesine üzüldüm. Bu hayattan bezmesine üzüldüm.
Tıkmasına üzüldüm. Sıkmasına üzüldüm. Yıkmasına üzüldüm. Bıkmasına üzüldüm.
Asmasına üzüldüm. Kasmasına üzüldüm. Tasmasına üzüldüm. Küsmesine üzüldüm.
Can evimden vurmasına üzüldüm.
Karşı yerde durmasına üzüldüm.
Bana tuzak kurmasına üzüldüm.
Yapmasına üzüldüm. Tapmasına üzüldüm. Sapmasına üzüldüm. Kopmasına üzüldüm.
Yapmasını. Tapmasını. Sapmasını. Kopmasını. Düşmesini. Pişmesini. Şişmesini. Koşmasını. Coşmasını. Aşmasını. Taşmasını.
Düşmesine üzüldüm. Şişmesine üzüldüm. Pişmesine üzüldüm. Koşmasına üzüldüm. Coşmasına üzüldüm. Aşmasına üzüldüm. Taşmasına üzüldüm.