Hülyalara dalarak yürürken adım adım, Yokluğuna bürünüp ağladım için için! Derdine benden başka bir derman bulamadım, Dört mevsimi bir güne sığdırdım senin için!
Hatıralar dün gibi yerlerinde dururken, Kalbinin her atışı yüreğimi vururken, İçimdeki volkanlar külümü savururken, Dört mevsimi bir güne sığdırdım senin için!
Saçlarıma ak düştü yıllar yılları yerken, Kavuşacağız bir gün aha kavuştuk derken, Ben senin hayalini Seni eller severken, Dört mevsimi bir güne sığdırdım senin için!
Bizimkisi sevdanın alı mı beyazı mı? Ne şarkı ne şiirler dindirmedi sızımı, Sen duymazsan sevdiğim kim duyar avazımı, Dört mevsimi bir güne sığdırdım senin için!
Kaderin çizgisinde mahkûmuyuz bu aşkın, Nasip değilmiş bana sevdiğim gönül köşkün, Dolaşsa da beynimde Leylalar şaşkın şaşkın, Dört mevsimi bir güne sığdırdım senin için!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMDE VOLKANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMDE VOLKANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaderin çizgisinde mahkûmuyuz bu aşkın, Nasip değilmiş bana sevdiğim gönül köşkün, Dolaşsa da beynimde Leylalar şaşkın şaşkın, Dört mevsimi bir güne sığdırdım senin için! değerli üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım selam ve saygılar....
Kutlarım..