(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞU FELEĞİN İŞİNE BAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞU FELEĞİN İŞİNE BAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şans, talih yoktur. Nasip var. Kimi kısmeti burçta arar, kimi atın nalına bakar. Yazdığınız pek de şiire benzemiyor, metninizi aşağılama düşüncem yok, ama teknik açıdan öyle. Şiirin ruhu hakkında yazacağım, malum bazen şairler yaşamadıklarını da yazıyorlar ama ben birkaç şey yazayım... Kader, imanın şartlarından ve Allah'ın insanın başına geleceği, iyi yada kötü şeyleri önceden bilmesi. Kadere hakaret, demek ki Allah'a hakaret demek... Bizde irade veya seçme hakkı olduğu için sorumluyuz. Biz dualarımızla başımıza gelebilecek kötü şeyleri bizden uzaklaştırma erkine de sahibiz de, bunun için de samimiyet gerekir. Hem başınıza kötü birşey geldiyse neden toparlanmaya çalışmıyoruz ki. Bu da insanın imtihanı... Hem veliler böyle başlarına bir sıkıntı gelmeyince, herşey dört başı mamur yolunda gidince üzülürlermiş, "Ya Rab, başına bela getireceğin, azap vereceğin ümit kestiğin kavimlere azap ve yıkım vermeden önce onları herhangi bir sıkıntı bulmazmış, yoksa bizden de mi ümit kestin diye"... Hem bu dünya için yaratılmadık. Cana kıymadan, ecel zamanını bekleyerek gideceğiz işte... Kiracıyız bu iki kapılı handa... Ama önemli olan boş gitmemek. Ve son nefeste imanla. Sonsuz bir yaşantı bizi bekliyor. İkisinden birine gitmek de elimizde...
Eyvallah...
ALİ RIZA DUMAN tarafından 7/8/2008 4:18:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eyvallah...
ALİ RIZA DUMAN tarafından 7/8/2008 4:18:12 PM zamanında düzenlenmiştir.