. Sizi bilmem ama bizler burada Yat babo yat babo sıkıldık artık.. Kalp ile tansiyon hapın şurada Yut babo yut babo sıkıldık artık.. - Dışarıya kapatarak gözünü Çıkıp görmez olduk insan yüzünü Sürekli içine gelen sözünü At babo at babo sıkıldık artık.. - Ne misafir ne dost geliyor bize Otururuz sabah akşam diz dize Durup durup tekrar birbirimize Çat babo çat babo sıkıldık artık.. - Sıkıldık vallahi gönlümüz darda Allah’tan evlerde internet var da Satranç oynuyoruz bilgisayarda Mat babo mat babo sıkıldık artık.. - Kitap okusan da geçmiyor vakit İşlerimiz durdu dönmüyor nakit Yazık ki yerine gelmiyor akit Bat babo bat babo sıkıldık artık.. - Risk grubu imiş bizdeki grup Acaba nedir ki dedim oturup Etli sütlü yemem sözümde durup Ot babo ot babo sıkıldık artık.. - Şeytan diyor durma boz diyetini Bir baklava söyle hem de bir sini Türkiyem #evdekal tavsiyesini Tut babo tut babo sıkıldık artık - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
USANDIK ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
USANDIK ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her nazire gölge eder bunun üstüne. Günceli böylesi ahenkle işlemek her babayiğidin harcı değil. Layık olduğu yere de yakışır hani... Gönülden kutladım. Öptüm ellerinden abim. Saygılarımla.
Sayın ZOBU, verdiğim puanı tam olarak hakettiğine inandığım bir günceli hicvin esprili şenliği içinde anlatışınız okumayı, anlamayı kolaylaştıran, uyak güzelliklerini ortaya çıkaran bir şiir letafetindeydi. Gönülden tebriklerimle saygılarımı iletiyorum...(Aksakal)
Anlamlı dizeler okudum usta başka da çare yok galiba bu illetten kurtulmanın tek yolu evde kal dır her halde ama evin ekonomisi ne olacak bilmiyorum telefon internet bir bankaya olan telefon kredim ve bir bankaya olan kredi kartım için mesajlar geliyor durmadan benim gibi yüz binler milyonlar var ne yapacağız emekli maaşımı aldım internetten ve atm den yatıamıyorum bankalarda kuyruk uzun polis haklı olarak ikaz ediyor...?..(((( Yüreğine emeğine sağlık Selamlar
Emekli maaşını hangi bankadan alıyorsan onun telefon bankacığını faal hale getir. Faturalar için de otomatik ödeme talimatı ver.
Kullandığın kredi başka bankada ise onunda telefon bankacılığını yükle. Bankadan bankaya ücretsiz 5 EFT yapma hakkın var. O şekilde hesaptan hesaba para aktarabilirsin.
Her şeyin iyi tarafından bakmak lazım. Çok şükür sağlığımız yerinde. Bu durum bitince istediğimiz yere gideceğiz. Ya gidemiyecek durumda olup da belkide ömür boyu bu tarz yaşayanlara ne demeli.
Risk grubu imiş bizdeki grup Acaba nedir ki dedim oturup Etli sütlü yemem sözümde durup Ot babo ot babo sıkıldık artık.. - Şeytan diyor durma boz diyetini Bir baklava söyle hem de bir sini Türkiyem #evdekal tavsiyesini Tut babo tut babo sıkıldık artı
.....Ben ne desem ki size gerçekten güzel dizelerdi babo. Yürek sesinizi ve usta kaleminizi kutlamaktan başka bir şey gelmez elimden. ..... Sıkılmaların ve tıkılmaların bittiği günleri yaşama dileklerimle selam ve saygılarımı bırakıyorum anlamlı dizeler arasına.
:) kaç ay oldu daha abi? aylık bir geliriniz varsa sizi hayatta tutabilecek kadar.. 3-4 yıldır internetten ve ceptelefonunda daha ziyade muhabbet imkanı bulamayan beni düşünün ki eski dilde şükredin:))
şehirlere giriş çıkış yasağı geldi, plakalar tek ve çift sırasına göre trafiğe çıkacak kuralları sardı etrafı, il-ilçe-köy giriş ve çıkışları kapatılıyor..
üstad bu gidiş nereye??
güzel bir şiirdi ancak çok hafif geliyor milletin yaşadığı duruma..
daha apartmanlarda yaşayan kalabalık ailelerde kuşak çatışmaları başlayacak..kaçınılmaza doğru gidiyor toplumsal düzen..
sonumuz iyiye güzele tebdil etsin ne diyebiliriz.. elden ne gelir..
3-4 yıldır beni hayata bağlayan etkileşimlerimin yüzde 75i teknoloji alt yapılı..yani internet ve telefon odaklı..
lakin son aylarda internet hızım düştü.. sizlerde de meydana geliyor mu bilemiyorum.. internet ve cep telefonları artık yaşamsal bir değer kazandı çünkü..
Ne misafir ne dost geliyor bize Otururuz sabah akşam diz dize Durup durup tekrar birbirimize Çat babo babo sıkıldık artık..
Aynen öyle SUAT. Valla bizim evde öyle. Günde üç kere küsüyor beş kere barışıyoruz. Hayır her şey kabulüm de otorite de sıfırlandı bende. Her zaman barışmak için ilk sözü söyleyen ben oluyorum. Ne yapayım konuşacak kimse yok ki... Şu dert bi bitse kendimi gazinoya bi atsam yine idareyi elime alacağım da. Ama ne zaman?
Bu da geçer be diyelim. Elden gelen bir şey yok...
Siire bayıldım. Tebriklerimi sunyorum. Yuregin kalemin var olsun.
Selamlar sevhiler biraktim buraya.