(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geldim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geldim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerim bu şiir bestelenmiştir. Şu ana kadar bestelenmediyse derhal bestelenmesi gereken nefis bir şiir olmuş.
Sevgili kardeşim İbrahim Coşar,
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum Enfes bir şiir olmuş. Kudretli kaleminiz daim olsun. Yıllardır hiçbir kesintiye uğramadan devam eden dostlluğumuzun bu sitede de devam ediyor olması mutluluk verici,.
Her şeyin siz ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerim ile sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Lütfen kabul buyurunuz.
Güzel özgün gönül incisi 6+5 halk edebiyatımıza ait oturmuş bir formda yunusu karacaoğlanı hatırlatan gleneksel söylemleri içeren ama kendi ifadesini bulmuş gündemi yakalamış hoş bir eser.Gönlünüz dert görmesin.Saygılarımla....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tebrikler üstat.... yine mükemmel bir şiir... gelmenin bir gayesi olmalı elbette... selam ve hürmetler....
Kalbim vedalara yapıştı kaldı
Coşari kendiyle kapıştı kaldı
Hesabı sormaya ayana geldim
yüreğinize canınıza saglık güzell anlatmısınız