Muhabbetle selam verince gördüm. Gözüme iliştin, ne oldu sana. Her lafıma döndün, birşeyler sordun. Benimle gülüştün, ne oldu sana.
Bu soğuk havada sıcacık yazdın. Kara yüreğimde, aktan beyazdın. Söyle Birisi’nde, bir şey mi sezdin. Bir günde değiştin, ne oldu sana.
Sığ bir düşünceymiş, sebebi deryan İkiden öteyi bulmuyor dünyan. Ortaya çıkacak elbette foyan. Kiminle buluştun, ne oldu sana.
Gölge gibi daldın, girdin ocağa, İnan ki aldandın, düştün kucağa. Sanma; ayak uydurduğun bu çağa. Karışıp geliştin, ne oldu sana.
Tükettim saygıyı, bitti naziklik. Yalana kananın sonu eziklik. Demem o ki fikrin birkaç bozukluk. Biriyle buluştun, ne oldu sana.
zekeriya duman
Dostlardan....
Aşkın meyvasından bolca yemiştin Zik zaklar çizerek birden yamuştun Hani ya dünyalar benim demiştin Bir günde değiştin ne oldu sana........... Resul Civcik
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne oldu sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne oldu sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Saygı değer Hocam. ............................................................. Aşkın meyvasından bolca yemiştin Zik zaklar çizerek birden yamuştun Hani ya dünyalar benim demiştin Bir günde değiştin ne oldu sana ............................................................... Resul Civcik Bende böyle deyiverdim Üstad
Bu Güzel Eseri yazan Şairimizi Naif yüreğini Canı Gönülden kutlar. Sağlıklı huzurlu bir yaşam dilerim. ........Selâm ve Duâ ile Sevgilerimle.