Bir ben doğar yıllar önce Tam da tarih bu vakitler… İnsanlığın nüfusu bir çoğalır Bütün tanıdıklar başımda dolanır…
Hepsinin içi bir heyecanla kaplı, Kim bilir, Belki onlar da kendilerince haklı Ama bebeğin gözlerinde Daha o zamandan bir gizem saklı…
Her yıl aynı gün, aynı saat, İşte o gizemdir gelip konan başucuma, Bir tutam mutluluğu üflerken ruhuma, Bir peri fısıldar aynı sözü kulağıma: Bir dilek dile benden, hadi utanma…
O an ağzım kulaklarımda, Gözlerim yıldızların da ötesinde, Cevap veririm, ansızın ve de zamansız, Bir meltem rüzgârına kapılayım, Ama olmasın sakın yıldızsız…
Peri bakar bana, Ben bakarım fezaya… Peri güler bana, Ben gülümserim yıldızlara… Yıldızlar yağar üzerime, Ben kapılırım esen rüzgâra…
İşte tam da böyle bir anda, Bir şımarık çocuk canlanır ruhumda, Çocuk bir hediye vermek ister sahibine, Sahibi bir şiir düşsün ister ruhuna…
Zordur aslında Kendine yazılan bir şiir, Öylesine olur Ya da anlamsızca…
Her yıl aynı gün, aynı saat, Saçmalar bu kız daima… Öyle ya da böyle, İyi ki doğmuşum galiba… :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BEN DOĞAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BEN DOĞAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah be dsot kalem -Acaba biz doğmak istedik mi.... -peki neden geldik bu dünya ya/hatta neden getirildik.Bunu hep sorardım hayatta iken anne-babama şimdi benim de oğullarım neden diye soruyorlar bana ve hep öyle gidecek.Dünya döngüsünü tamamlayıncaya değin.Kalemine sağlık.Tarzı DANIŞ okudum
Dogum gününüz kutlu olsun. Iyiki dogdun Peliiiiiiin... Ben de iyiki geldim bu sayfaya. Saglikli, mutlu ask ve siir dolu bir yasam diliyorum güzel yüreginize...
Her yıl aynı gün, aynı saat, Saçmalar bu kız daima… Öyle ya da böyle, İyi ki doğmuşum galiba… :)
Pelin... 06.Temmuz.2008 01:20
evet..iyi ki doğdunuz...yoks sizin gibi iyi bir şairden yoksun olacaktık doğmasaydınız...sözün özü: bir şair doğuyor...şair doğmuş şair....teşekkürler...tebrikler...saygımla...
İşte tam da böyle bir anda, Bir şımarık çocuk canlanır ruhumda, Çocuk bir hediye vermek ister sahibine, Sahibi bir şiir düşsün ister ruhuna…
güzeldi..kendini mükafatlandırmak ,ödüllendirmek gerekli aslında.ve farklı bir haz olsa gerek. bir gün kendimi çözebilirsem.bende yazacam.. yazan yüreğinize sevgiler doğum günün kutlu olsun.mutlu ol senelerce.
Her yıl aynı gün, aynı saat, Saçmalar bu kız daima… Öyle ya da böyle, İyi ki doğmuşum galiba… :)
bu dörtlüğünüzü çok beğendim.Sakın yanlış anlamayın bu geri kalan şiirnizi beğenmedim diye anlamayın yüreğinize ve kaleminize sağlık.kaleminizin baki olması dileğiyle SAYGILARIMLAAAAA
Zordur aslında Kendine yazılan bir şiir, Öylesine olur Ya da anlamsızca…
Her yıl aynı gün, aynı saat, Saçmalar bu kız daima… Öyle ya da böyle, İyi ki doğmuşum galiba… :)
İyi ki doğmuşsunuz Pelin Hanım. Ve iyi ki böyle hoş bir şiirle kutlamışsınız doğum gününüzü.. Her yıl aynı gün aynı saatlerde hep böyle güzel saçmalamanız dileğiyle...:)
Doğum gününüz kutlu olsun, nice yıllara dilerim ki gelecek günleriniz geride kalan yıllarınızdan çok daha müreffeh olsun herşey gönlünüzce olsun der saygı ve sevgilerimi iletirim; şair arkadaşıma. Size doğum günü armağanı..
Aşk Budur!
Azı kalan ömrümde, sendin kader ortağım Zirveydi aşılmazdı, sanki karlıydı dağım. Hasret kalırken sana, mahzundu gönül bağım. Özlemdin özlemimdin, Türkuaz, gökkuşağım!
Hanımlar hanımısın, asile, beye denktin! Şarkılar seni söyler, bestelerde ahenktin Aşkı sende tanıdım, sen bu âlemde tektin! Zirvelerde kardelen, semada yedi renktin! Asilbey.
İyi ki doğmuşsun sen Pelin Öyle ya da böyle Sarıl yaşama dört elle Düşmesin elinden hiç kalemin Yüzünden gülücüklerin Ve sayfanda güzel şiirlerin Sağlığın temennimiz olsun bizlerin ..
ÇOk güzeldi şiirin , doğum dünün kutlu olsun canım , sevgiler ......
-Acaba biz doğmak istedik mi....
-peki neden geldik bu dünya ya/hatta neden getirildik.Bunu hep sorardım hayatta iken anne-babama
şimdi benim de oğullarım neden diye soruyorlar bana ve hep öyle gidecek.Dünya döngüsünü tamamlayıncaya değin.Kalemine sağlık.Tarzı DANIŞ okudum