VİRÜS-ŞEKER
İlmin en üst katında herşeyi yakar şeker
VİRÜS den korunmanın tek yolu doğal ŞEKER o bu şu binbir yol var her yol şekere çıkar VİRÜS den korunmanın tek yolu doğal ŞEKER ALLAH bilir kulunu enzimin hayat diyor İnsan akıl ederek kendi kendin besliyor Her santime ter bezi her noktaya ateş kor VİRÜS den korunmanın tek yolu doğal ŞEKER Kul kulluğun bilerek harama yaklaşmasın Aynayı ters tutarak pislikle kaynaşmasın Suyun üstünden akıp hür salkım dolaşmasın VİRÜS den korunmanın tek yolu doğal ŞEKER Kişi aklın suyuna damlattıkça şekeri Acı keder sancının kopar düşer kemeri Tart herhangi tartıda kalmaz bir dem çeperi VİRÜS den korunmanın tek yolu doğal ŞEKER Güzelliğin havzunda en tatlı meyva ŞEKER Nur ile yoğrulunca her pası kiri döker Alemin kapısına katar gibi hak çeker VİRÜS den korunmanın tek yolu doğal ŞEKER Her meyvanın özüne katılmış tad,şerbettir Toprağın karasına sürülmüş NURu hattır Binbirkatın ufkuna yükselen tabiattır VİRÜS den kurtulmanın tek yolu doğal ŞEKER Hani bakın kuşlara bakın binbir hayvanat Binbir naz ve cilveyle binbir türlü maharet Hepsinin katığında nefesinde tür tür kanat VİRÜS den kurtulmanın tek yolu doğal ŞEKER Aşk ummana dönünce renk renk parlayan beşik Bala banmış gibidir gönüller başak başak İsmetli mahlukatın KEVSER i nehri kuşak VİRÜS den kurtulmanın tek yolu doğal ŞEKER! 2020..v.u..virüs ilacı şekerdir. |
ey bakınız ne oldu..?bizim sözümüz milimi milimine elinizden tuttu..hani bizi silince kurtulabildiniz mi?hayır!!!
bizi okumayınca ne olur dedik?ne oluyor?bizim istediğimiz kanun sistem uyarlanmayınca yapılmayınca ne olur dedik?ne oluyor?
sonra birşey daha dedik (dedemin şeyine kadar)dedik hani ne oluyor şimdi?dedemin şeyine kadar oluyor yani!!
kardeşim hem birb..ook bilmiyorsunuz hem zırcahillerin başısınız hem de aslan kesilip bu toprağın asil kumaşına sümüğünüzü sürüyor ve pislik işlere imza atıyorsunuz...ey bu yasak..ey buna izin yok ki!!
biz elli yoldan size fotoğraflar sunuyoruz fakat görmemezliğe vuruyorsunuz
elli türlü yoldan anlatıyoruz pişkin pişkin sırıtıp timsah timsah ağlıyorsunuz..
böyle olmaz!!
işte böyle olunca illa bela gelsin illa felaket olsun illa boğazımıza bas diyorsunuz adeta!!!!
ey dünya sistemide acele eder ve boğazınıza basar yani..ben buna hiçbirşey yapamam..
bakınız ekmek bulup ağzınıza götürecek enerjiniz kalmaz VALLAHİ!!
siz kiminle dans ediyorsunuz farkında değilsiniz..
ey beyimizin konforu yerinde parası var evi var keyfihoşa
çalışan kız kadın hakkını çal keyf yap böyle bir tezat çelişki olmaz dünyada..
BİZ BUGÜN EMİR VERDİK VİRÜSE GİR VE TÜRKİYEDE BİR GÜNDE 200 KİŞİYİ ÖLDÜR DERSEK sen hangi bodu boyla engeller koyabilirsin ki!OLMAZ!
süre doldu..bu işin VALLAHİ geri dönüşü yok..bakınız siz bizim sözlerimizi silerek kendi canınıza eziyet etmiş oldunuz....milyonlarca insanı ölümden korumak bu bildiğiniz ilkel cihaz ve yalan dolan sekmelerle ilaç deye sunduğunuz karaborsa savurganlıklarla engel olunamaz ki!!
biz size ilacını söyledik..ilaç ŞEKER dir..fakat bizim koyduğumuz kanunlar var bu kanunlar hayata yansıyacak ki şeker marifetini ve gücünü göstersin.
size bunu 6 defa söyledim..bu İLİMLERDE ölümlerin altı kat artması demek olmuştur artık..VALLAHİ buna engel yok.
çünkü bizim sözümüz altı kere tekrarlanamaz ki!!fakat sizler bizi hafife aldınız ve İLMİN en büyük kanadına kör baktınız liderler olarak..ey acısını ve ızdırabınıda altı kez çekmek elbette ki benim borcum değil ya sizin olacaktır.
yani her alanda geç kaldığınız gibi çalışma sistemine bir hak ayarı getirmediniz süre doldu..ve artık bu iş boğaza yapışacaktır..dünya ülkelerinde nasıl ki kaos ve karantina oluyorsa bizimde toprağımızda bu zırcahiller cirit attıkça altı yedi yıl kadar karantina olmak üzere yarına resmedildi.
bunu bizden başkası düzeltemez..dedemin şeyine kadar..gelir elimize ayağımıza kapanırsanız belkim bir hal ededbilir bir yol gösterebilirim..30 milyon kişi ölmeden kapıma sakın gelmeyiniz yani..
çünkü belli bir limit insan ölmeden İLAÇ söylememiz yasaktır..
kendini birşey sanan ve biz hallederiz biz biliriz dikliğine devam edenler yaptıkları iyilik ve kötülüğü çocuklarından görmeden ölemezler..
buna duyma duyma duyan kulak aklına tüküreyim denir İLİMlerde..
13-03-2020...vu..