Senli anların odağında batıyor akşam güneşi Şehir uykusuna dalmış benden bihaber Kendimdeki senleri döktüm dağıldı sözcükler Bulmak için beni naz etme gönül dili Aradım kaybolduğum düşüncelerin kalbini Senden başka kim anlar ki beni Yıllar öncesi Nerdesin diye sordum yanlızlık sardı içimi Sorma kendini Ağıt yakmam düşlerime hapsettim seni Yokluğun ayaz teni serilince geceye Üşüdüm yıldızlar yorgan oldu acıdı halime Yatak oldu boğuştuğum içimdeki deniz dalgaları Zaman şarkısı ötüş tesellisinde Ayrılığı yolcu ettim dert sana bana uğramadan Uçuştu gözlerimde iklim ötesi yağmur kuşları Sorular ötesi umuda gülümsedi Ölümden doğuşu sergiledi akşam güneşi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Ayrılığı Yolcu Ettim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Ayrılığı Yolcu Ettim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Bir bardak su içsem şimdi,
Yaralarımdan dökülür.
Gün ki yıkımlar günüdür,
Boştur ne söylesem şimdi..!'
der gibiydi yürekten kaleme düşenler.
Kutlarım.