(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
4. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Durdu şahin bey ne güzel mısralar her hecesi anadolu kokuyor işte güçlü kalem işte güçlü ozan Durdu şahindir bunu yazan gönlümü okşarcasına benimle yaşarcasına yazmışsınız feykalade yüreğinize saglık.
Hiç dıyulmuşmudur, çakallar kurdu ürkütmez, Biz ozanlara sahip çıkarız, ölümden öye yol gitmez... Asilbey!
15-)Yapılan yorumlarda, konu her ne olursa olsun, üyeler arası isim vererek eleştiri yapılması, düzeysiz tartışmalara girilmesi, konunun kişiselleştirilerek, kişisel ve grupsal tartışma zeminlerine açık hale getirilmesi kesinlikle yasaktır...
Lütfen site içeriisnde gruplaşmalar ve taraf toplamak için insanlara yönlendirme yapmayınız.
Site üyesi olarak bu beni rahatsız ediyor. Bilginize.
Bu güzel, içten ve samimi davete ancak o gönüle malik insanlar icabet edecektir... Bu güzel paylaşımınız ve Mevlana hazretlerini yâd etmeniz, sizin güzelliğinizdendir diyorum... Tebrikler, selamlar, saygılar...
Aman efendim , çağrınıza dayanamadım .. Gel diyorsunuz . Gel ! . '' Kim olursan ol , der gibi geldi bana . ,, Mevlâna Hazretleri gibi . Vallahi çıktım yola geldim . Bakalım bu güzel insan neler diyor, dedim .. Hani hangi sayfaya gitsem , mutlajka birşeyleri halletme çabasındasınız .. Bu yönünüz gözümden kaçmıyor . Hani , yanlış anlaşıldığınızı da varsayıp , özür de diliyorsunuz . Bu da harika birşey .. Bilmiyorum , biraz sanki ne bileyim , tarif edemediğim ,bir atmosferde mi durağan seyrediyor , bazı şeyleri kendinize sorun ediyorsunuz .? Bence, kazanılması gereken tek şey gönüldür .. Kimse kimseden daha akıllı diyebilmemiz mümkün müdür sizce.? Velev ki akıllı olduğunu farzedelim , bunu söylerken , karşı tarafın incineceğini hesaba katmamız gerekmez mi ?!. Sonunda üzülen siz oluyorsunuz. Bana da bir arkadaşımın üzüntüsüne katılarak , üzüldüğümü söylemek düşüyor efendim .
Hay Allah , geldim sayfanıza bakın , söz amma uzadı .. Nerelere geldim . Size rastladıkça , şu arkadaşımı bulup , bir hal hatır sorayım diyordum efendim aslında... Şimdi izninizle ...Kutluyorum ve Saygıyla kalın efendim . Saygımla diyorum ...
babidim tarafından 7/5/2008 12:30:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel bir anlatımdı
saygılarımla...fy...