Kızıllığı vurunca batan güneşin ufuktan göğe Sensizliğimin hüznü çöker yüreğime Ağlar dururum benden gidişine Gelmesin isterim yokluğunda gece Sitemler ederim kendi çaresizliğime Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Anılar gelir gözlerimin önüne Işıl ışıldım seninle Arar gözüm geceleri Yıldızım seni gökyüzünde Göz kırpınca bana bir yıldız gizlice Mutlu olurum hatırladın beni sen diye. Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Ay gizlenirse bulutların ardına ara sıra Bizimle saklanbaç oynuyorsa Dünyam karanlıksa Daha çok özlerim Deniz gözlümü Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Sus sürerim sensiz dilime Yakarırım el açarak sessizce rabbime Unutturma beni rabbim sevdiğime Gel ne olur ömrümsün dediğim Yüreğim alışmasın sensizliğe Vazgeçmem sevmekten Ve sevdiğimi beklemekten Geriye dönmem çevirmem yolumu Umudumu yitirip bükmem boynumu Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Cansın canımda Ruhum derdim sana Sitemim var yokluğuna Kalbin kalbimin tek sahibiydi Biz ölsek de aşkımız ölmeyecekti Kimse sevdiğinden gitmeyecekti Aramıza mesafeler girmeyecekti Dedim ki biz öldük mü? Hissetmeden öldüğümüzü Yaşamanın ne anlamı var ki sen yokken Yok bir şeyin manası ne farkım var ölüden Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Beklerim saatlerce hatta günlerce Bir kuş konsun pencereme Senden selam getirsin bana diye Gönderen sağ olsun desem sürsem yüzüme İç çekerim en derinden selamın gelmeyince Aşar gözlerimi gözyaşlarım ulaşır denizlere Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Gözümün önüne gelir o nur yüzün Gönlümde yokluğun eşsiz hüzün Bitanem halime üzülme Duamsın yüreğimde Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
Benden alma ölsem bile sevgini Üşür yüreğim sensizlikte Bağlasalar da dilimi Söyler durur adını Bir damla yaş düşse kirpiğine Ruhum yanar, Cehennemde Kalbim kan ağlar hasretinle Tek sana yandım fani dünya aleminde Mevlam kullarını sınar derler sevdikleriyle Sensizliğime sessizce ağlarım ben her gece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZCE AĞLARIM SENSİZLİĞE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZCE AĞLARIM SENSİZLİĞE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.