ben bu kadar uzun yazıyorum şiir gibi şiir yazıyorum yine de senin kadar çok yorum almıyorum senin kadar okunmuyorum al gülüm ver gülüm hep goygoy hep goygoy
ne yaparsın işte Allah bi’ yerden alıp bi’ yerden veriyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
🥀 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorum şiirin takısı olsa da en güzel kadın makyajsız takısız kadın değil midir sevgili şair, genelleme yaparsak şiir artık gümüz genci gözünde küme düşmüş bir takım gibi gözüküyor, sosyal medyadan bir şiir yazarsın beğeni sayısı bir elin parmaklarını geçmez ama abuk sabuk yediğin bir yemek masasını çekip atarsın yüzlerce beğeni alır. Ondan sonra bunu yapanlar toplum okumuyor diye en fazla sazılanan kişiler olarak karşımıza çıkar. Kendimize adil olamıyoruz ki başkasına adil olabilelim evet al gülüm ver gülüm burada ki, doğru tespit, şiirde yarıştırıyoruz buda doğru örneğin ölüm üzerine bir şiir kaleme almışım adam yoruma 23 nisan kutlaması yapmış, ha şunları ayrı tutuyorum okuyor adam daha fazla okumak içinde bazen kısa kesip yorumunu devam ediyor....
hürsel tarafından 2/27/2020 1:00:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
hürsel tarafından 2/27/2020 1:00:41 PM zamanında düzenlenmiştir.