(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şuh Bir Sevmektir Hayat Ölümün Kınında Saklı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şuh Bir Sevmektir Hayat Ölümün Kınında Saklı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tut beni kimliklerimden ey sefersiz bırakma gönül makamlarına ey”
bağışta bulundum gölgemin içine etimi kemiklerimden tok bir ses çıktı çarpınca ruhuma bu mihnetle kul oldum Allah kanıtlı her anda tutarak nefesimi
“ey ölmek kibriyle durulan hayat sakın teslimiyetimde çoğalan aşktan ey” şimdi isyan kurbanlı şemsiyemi açtım geceye bu maceranın mıntıkası yok hayatta bir ölmek şeydası kurutur kötülüğü bir de aşkın behemahal tanrısal gücü “göç çareli menzillerden ırarak ruhumu ey mevzi tuttum kalbimin steplerini sana sevgili ey” mısralar okumaktan öte yaşatandı.tebrik ederim sevgili şairim. sevgiyli kalın hoş kalın...
"Her umudun omzundan bakıyor bize ölüm Gönlümüzü çelerek akıp gidiyor hayat Gürül gürül akıyor ölümün kıyısından Sabah sabi girenler bu kapıdan içeri Akşama ceset olup geri çıkıyor işte Hayat akıyor işte..."
... şimdi isyan kurbanlı şemsiyemi açtım geceye bu maceranın mıntıkası yok hayatta bir ölmek şeydası kurutur kötülüğü bir de aşkın behemahal tanrısal gücü
“göç çareli menzillerden ırarak ruhumu ey mevzi tuttum kalbimin steplerini sana sevgili ey”
Şükür kavuşturana efendim. Nadide satırlardan nasiplenmek için 2 ay beklemek gerekiyormuş meğer.
Okuduğunda yüreğini ürperten, başka alemlere taşıyan satırlarla mutlu ediyorsunuz.
Yüreğiniz ve kaleminiz sağ olsun efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
sefersiz bırakma gönül makamlarına ey”
bağışta bulundum gölgemin içine etimi
kemiklerimden tok bir ses çıktı çarpınca ruhuma
bu mihnetle kul oldum
Allah kanıtlı her anda tutarak nefesimi
“ey ölmek kibriyle durulan hayat
sakın teslimiyetimde çoğalan aşktan ey”
şimdi isyan kurbanlı şemsiyemi açtım geceye
bu maceranın mıntıkası yok hayatta
bir ölmek şeydası kurutur kötülüğü
bir de aşkın behemahal tanrısal gücü
“göç çareli menzillerden ırarak ruhumu ey
mevzi tuttum kalbimin steplerini sana sevgili ey” mısralar okumaktan öte yaşatandı.tebrik ederim sevgili şairim. sevgiyli kalın hoş kalın...