El sallayıp elveda fani dünya diyemeden Saracaklar hepimizi bembeyaz kefene Günahı sevabı yüklenip cansız bedene Gideceğiz birgün dönmemek üzere Hayatla bağımız kesildiğinde Hesap vermeye mahşerde Yüzümüz olmasa da gitmeye rabbe!
Ey insan oğlu insan, ah bir anlasan Hani diyordun ebedi yaşlanmam Nerelerde bağın, bahçen, ovan Paran, evin, araban Evladın, kardeşin, eşin, annen, baban! Yalnız gidiyorsun ruhun feryat figan Var mı seni bir duyan.
Ölüm yakışmadı diyecekler Göçüp gitti vah vah ömrüne doymadan Ölemezsin diyerek ağıt yakacaklar Sevende sevmeyen de o gün arkandan.
Ah bilmiyorlar, bilmiyorlar insanlar Bazıları; Canı bedende baki sanıyorlar Ağlatıyorlar, incitiyorlar, haklıyız biz diyorlar Cennet yüreklere cehennem ekiyorlar Kul hakkı çetindir düşünmüyorlar Azrail çalmadan kapıyı gerçeği görmüyorlar.
Mal canın yongası diyerek Mal çoğaltıyorlar Canlar çoğaltıp Sefkatle canı okşamıyorlar Gönül gönülle satın alınır Parayla değil Eğil yüreğim eğil Kimse kimseden üstün değil Kıymet bilinmek için illa ölmek mi lazım gelir.
Dönemiyor gidenler Dönülmez yoldur ölüm denilen Değeri anlaşılsada gitmiştir giden Boşuna yaşadım sayarım kendimi dünyada Eğer yoksa dua edenler öldükten sonra arkamda.
Sadece bir Fatiha isterim sevenlerimden Mekanın CENNET olsun deseniz yeter ardımdan Daha vakit varken; Seviyorsanız şimdi söyleyin Sonrası yok sevmenin s e v i l m e l e r i n ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT KISA BİR ÖYKÜ SONU ÖLÜM OLAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT KISA BİR ÖYKÜ SONU ÖLÜM OLAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgilerimle Melek
Allah a emanet ol