Düşünme. Düşünme uzaklara bakıp, bakıp dostum Bu dünya değmez düşünmeye çünkü Bilmez misin sen dostum. Yalan olduğunu gelip geçici olduğunu hayatın. Neden düşünürsün Eğlenmek varken gülmek varken hayatta Değer mi bu dünya kara, kara düşünmeye Değer mi dostum Değer dersen yanlış olur dostum.
Düşünme Ben düşündüm de ne oldu gördün beni İşte bak karşında ben varım örnek alacağın. Bak nasıl direniyorum hayata İçimde gam yok keder yok boş vermişim dünyaya Biz yaşamak için geldik dünyaya Nasıl gülmem nasıl eğlenmem hayat bize bağışlanmışsa Değer mi dostum kara, kara her şeyi düşünmeye Değmez. Değer dersen yanlış olur dostum.
Düşünme Ah dostum ah. Ben de senin gibiydim bir zamanlar Hep geçmişi düşünür hatalarıma lanet ederdim durmadan Bir kafayı oynatmadığım kalmıştı benim. Sonra düşündüm dedim ki kendime, oğlum ne yapıyorsun sen Değer mi ? Değer mi geçmişi hiç durmadan düşünmek şu ölümlü dünya için. İşte o zaman vaz geçtim. Düşünmeyi bıraktım. Koy verdim kendimi hayatın akışına Ve sonra Birden rahatladım. Ya şimdi dünya yıkılsa umurumda değil. Umurumda değil dostum. Bu yüzden gülüp eğleniyor boş veriyorum dünyaya Biz ağaç kovuğundan çıkmadık, çıkmadık dostum. Yaşamaya geldik dünyaya Düşünmeye değmez bu dünya Değer dersen yanlış olur dostum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değer mi dostum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değer mi dostum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.