Ö znesi ismi gibi güzel kardeşim… Z aman çabucak geçse de… L akin aldırma geçen senelere! E ngin, masmavi okyanuslar gibi umudun sonsuz olsun. M utluluk seninle olsun.
D erin... E ngin denizler gibi başarı her daim yanında olsun... M enekşeler, laleler, sümbüller açılsın. İ lginle, sevgiyle besle ki kurumasın. R eyhanlar… K aranfiller… A çsın solmasın… Y aseminler A la güller bahçende kurumasın, besle sevgiyle kardeşim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEM DEMİRKAYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEM DEMİRKAYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca yazılmış güzel şiirdi Özlem bacım bir zamanlar Ed.Def. şiirlerin sultanıydı ama uzun zamandır yok.... kutluyorum Yüreğine emeğine sağlık ______________________________________Selamlar
Özlem kızım için neler yazılsa azdır. Bu dünya iyisi kızım için benim de daha önce yazdığım şiiri burada paylaşmak isterim... Gönlünden kopan güzellikleri satırlara döken Yeliz Kızımı bu güzel şiiri için kutluyorum...
MUTLULUK KIZIMI BULSUN
Ö zlem kızımı mutlu görmektir en büyük arzum. Z aman zaman üzenler olsa da L Lale bahçesine dönüşür bazen kalbi E ker sevgi tohumları yine çevresine M utluluk aşılar tüm sevdiklerine
D oğum günü kutlu olsun isterim E limde olsa pastasını kesmek isterim M utluluğu sürekli yaşaması için İ çimden gelen iyi dileklerimi R enganek çiçeklere yükler K endisine ulaştırmak isterdim A çılsın yeter ki gözü gönlü Y eniden gülsün dünyaya A ramasın huzuru uzakta…
Şiirde uzunca detaylı anlatm ve açıklamalar çok güzel taktim edilmiş…
Güzel bir şiir okudum, Nice güzel şiirlere...
Kutlarım...
..................................... Saygı ve selamlar..