Bilinmez bir sevda vardı gözlerinde Dalıp giderdi zamanzaman Derin bir ah çekerdi de İçim yanardı hâl-i efkarına. Yılların içine sakladığı sevdasını Ne çiçeğe ne böceğe ne de bana derdi. Şiirlerindeki buruk sevdalarından Bir sızı çökerdi yüreğime, Onunla ağlardı yüreğim Erişemediği düşlerine. Zor, derdim kendimce Zormuş karşılıksız sevmek. Zordur derdim de diyemezdim Susardı dilim, uzanamazdı elim. Bilir miydim yüreğinin meylini, Bilir miydim gönlünün güzargahını. Bilir miydim o bilinmez sevdasının Düşlerinden çıkıp yüreğime kaçtığını. Şimdi vurgun yiyen gönlüm Gölgesinde kaldı gönlünün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vurgun Yedi Gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vurgun Yedi Gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylemek isteyip de söyleyememek,ığıl ığıl yüreğe akıtarak büyütmek büyütmek büyütmek sevdayı ve vurgun yemek sevdanın en güzelinden.Dilerim her yürek sevadnın vurgunundan nasiplensin.Dilerim seven bütün yürekler arınsın sevdanın kevserinden. Kalem güçlü kelam güzel ve özel.Saygı eşliğinde tebriklerimi bırakıyorum.
Tebrik ediyorum.
Hürmetle.