Gecelere eş tuttum sevdalı gözlerini, Çıkagel uzaklardan al ne varsa başımdan! Aklımda unutmadım imalı sözlerini, Gönlünde açan güller sulansın gözyaşımdan!
Sana hiç yakışmıyor çatık kaş, asık surat, Gülmek senin de hakkın kederi kenara at, Sevgini sevgime kat alsın gönlümüz murat, Sensizlik kâbusları kalkıversin döşümden!
Boşlukta kaldı elim uzandım ellerine, Ulaşmak ne de zormuş senin hayallerine, Görünce lal oldu gül bal sürmüş dillerine, Söylesene adın ne unuttum telaşımdan!
Sensizlikten buz keser yanakları baharın, Değmesin kâkülüne soğuk eli rüzgârın, Kim bilir belki bize yar olacaktır yarın, El olup nasiplenme ayazımdan kışımdan!
Sevdayı anlatırmış herkes kendi dilince, Kahır ektin bağrıma toplarsın güz gelince, Bir Fatiha üç İhlâs çok görmezsin ölünce, Hatırımı sorarsın belki mezar taşımdan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIN NEYDİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIN NEYDİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Hatice Hanımefendi güzel yorumunuz ve temennileriniz için. Teveccüh göstrermişsiniz. Maalesef hiç serbest şiirim yok ve yazamıyorum. Bir ara Aruz yazmak için uğraştım aruzu yazabiliyorum ama çok zor bir kalıp ondan da vazgeçtim. Hayırlı akşamlar diliyor saygı ve hürmetlerimi sunuyorum.
şiirin başlığını görünce aklıma takıldı, adınızı buradan hatırlıyorum, yüzünüz de yabancı gelmiyor da bir yerde karşılaşmış mıydık hatırlayamıyorum, kafam çok karıştı, kişiler de karıştı.
Tertemiz ve dupduru bir şiir.
Hiç serbest şiiriniz var mı bilmiyorum ama eminim serbest de yazsanız yine çok güzel olurdu.
Sanırım bu da size Allah vergisi bir yetenek...
Gönülden kutlarım...