(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küstü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küstü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel ve değişik bir şiirdiBütün herşey küsmüş,bereket aşk ,sevgi ve şiir küsmemiş.Çok hoştu çalışmanız hoşuma gitti.Yüreğinize sağlık.ilhamınız bol olsun şairim , selamlar.
Merhaba değerli Adaşım Her zaman olduğu gibi özel vede güzeldi eser Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten,yalansız,riyasız. Gönlüne,ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Şarkı tadında duygu dolu harika bir hece şiiri okudum. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla. Nice duygulu şiirlere.
Tek kadınlar deyil baylarda küstü aynen öyle değerli hocam üstadım beğendim her kelimesi dost doğru yazılmış tebrikler selam ve saygılarımla..esenle kalın.....
Diğer küsme eylemi yapanları bir kenara bıraktım son satırlara takıldım.Namluya sürdümde kurşun sıkıştı. Mekanizma bozuk yaylarda küstü.Amanda, aman ,iyi olmuş isabet.O mekanizma soğuk bir alettir.Hatta ele alındığında korkulur şeytan doldurur denir.
Her yönüyle mükemmel...
Şiirinizi Beğendim...
....................................... Bitmez selamlarımla..