(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OĞUL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OĞUL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Değerli Şairimiz Eserinizi Beğeni ile okudum Güzel kalemin Güzel yüreğin hiç susmasın TEBRİK EDERİM. Selâm ve Duâ ile Sevgiler. Hayırlı Seneler dilerim.
Bu zamanda doğru para etmiyor Boşuna söyleme baca tütmüyor Sonunu bekleme borun ötmüyor Bunları bileydin, sevgili oğul !
Kırdılar seni de gülün yolunda Bir yaralı kaldın dalın dalında Bindin de düşersin elin salında Bunları bileydin, sevgili oğul !
Bakma ışıklara gözün kamaşır Ortaya çıkacak kirli çamaşır Temizlemez onu hiçbir teneşir Bunları bileydin, sevgili oğul !
Tebrik ederim anlamlı güzel mesajlar içeren şiirinizi. Benimde bu konuda yazdığım bir şiir arşivden aklıma geldi. Güzel yüreğiniz var olsun. Değerli şaiir.
Bu güzel dizeleri saygıyla alkışlıyorum üstadım Yeni yılda size nice güzel şiirler diliyorum Sağlık,huzur ,başarı, bolluk,sizinle olsun Saygılar sunuyorum