Yıllardır özlemle bekledik durduk İtalya’dan bu gün geldi nihayet.. Tam da on ikiden hedefi vurduk Yerli arabamız oldu nihayet.. - Tarihe not düşün bu gün önemli Haber dinliyorum gözlerim nemli Daha bir başkayız daha kıdemli Milletçe bahtımız güldü nihayet.. - Dört tane tekerli önden çekerli Tamamı buralı yüzde yüz yerli Orijinal Çorum kaloriferli İçimiz gururla doldu nihayet.. - Birisi beyazdır biri kırmızı Aniden üç yüze çıkıyor hızı Elli yedi yıldır içimde sızı Tarihte yerini aldı nihayet.. - Çok yakında ülkemize doluşur Hemen herkes tasarrufa alışır Yalnız elektrik ile çalışır Biz neymişiz dünya bildi nihayet.. - Kıskanan diyor ki bir vida bile Türk malı değildir hepsi nafile Desinler demesi kolaydır dile Bizleri bahtiyar! kıldı nihayet - İtalya’dan geldi hem de gemiyle Aküsü yakıtı suyu yemiyle Tamamen bizdendir yerli tümüyle Bizi mutluluğa saldı nihayet.. - Amerika çatır çatır çatlasın Yunanistan kıskançlıktan patlasın Ülkemiz gelişsin beşe katlasın İtalya’dan bu gün geldi nihayet.. Geri imajımı sildi nihayet.. - Suat Zobu
. DOSTLARDAN
Mutlaka dünyanın kanı donmuştur Başımıza talih kuşu konmuştur Jet Fadıl’ı andım yüzü yanmıştır Velhasıl dengini buldu nihayet.. Ahmet Çıtak / Teşekkürler Kardeşim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arabamız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arabamız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şuraya yüzlerce kahkaha koyuyorum utancımdan..Can Ataklı da söylüyor yahu neyin kafası bu kumpasçı VE BİLUMUM VİSKi almaya müsait varsıllar..gurur duyma saygılı da olma fakat sus bi kere de ......bir şey sansınlar..ben kendime yıllardır soysuz ve vatan haini derim anti-militarist anti-kemalist'im ..ne mutlu size ki aşağılık kompleksli türksünüz..kime bedelsiniz siz ? dünya ya mı marsa mı yoksa bizim kedi marsık'a mı ? ne güzeldi şiir..kayıt düşülesi tarihe...
Türk kimliğinin 10 beden bol geldiği, yıllarca Türk egemenliği altında yaşamış olmanın ezikliğinin genetik yapılarına kadar sinen, entariyle gezip bulduğu yere sıçıp g.tünü yıkamadan gezen arap kırmalarının havlamalarına kulak vermeyeceksin Suatcım. Hem bak sana bir iyilik yapıp kendisini seni zahmete sokmadan özetlemiş. "..ben kendime yıllardır soysuz ve vatan haini derim anti-militarist anti-kemalist'im "
Bu arap aynen öyle... Ben biliyordum ama sen sanırım yeni farkettin.
Wolswagen firmasının her şeyiyle hazır makinelerini Manisa'ya kurmak için verdiği süre 26 ayken, İtalyanların sırf şov için elde ürettiği, satın alanın kendi logosunu yapıştırıp araba fuarlarında sergilediği, üretim paletleri bile olmadığı için asla seri üretime geçilemediği bu arabaları muhtemel bir baskın seçimde koz olarak kullanmak amacıyla cahillerin gözünü boyamak için kullanan, iki sene sonra bu arabayı piyasaya süreceği söyleyen 2. Jet Fadıl zihniyetini eleştirmek mi karşı çıkmak oluyormuş ? Her bir civatası ve parçası ayrı ayrı dayanıklılık testine tutulması gereken ve vidasına, şasesine kadar ayrı ayrı patent alınması gereken bir aracı 2 sene sonra piyasaya süreceğini söyleyenlere inanmak için mal ötesi mal olmak gerek. 2015 yılında görklerde olduğunu iddia ettikleri uçak yere inmediği için henüz göremedik. İnse de ikisini yanyana koyup incelesek.
Herkesi kendileri gibi embesil sanan bu moron türlerini çok ciddiye alma.
Bu araba hiçbir zaman üretilmeyecek ! İsteyenle istediği iddiaya girerim. Keşke üretilse de ben mahçup olsam. C segmenti olarak lanse edilen bu arabanın sadece bataryası 80 bin dolarken bunu nasıl üretip kime satacaklar ? 50 milyon dolar için Tank Palet fabrikasını satanlar, en az 4 milyar dolar yatırım maliyeti olan bir yatırımı hangi parayla yapacaklar ? Devleti soya soya merkez bankasında bulunan devletin kefen parasına kadar el uzatmaktan utanmayanlar böyle bir üretimi nasıl yapacak ?
Bu moronlar diyor ki eleştirme, sadece sevin ! He gülüm he...
Bunlar var ya bunlar, sorgusuz sualsiz biat eden, malum partinin ferasetini övdüğü cahil oğlu cahiller. Zerre kadar beyincikleri olsa zaten şu bulundukları konumu seçmezlerdi.
..vallahi müthiş zekâ akıllara seza..kompleksiniz kurutmuş yemiş bitirmiş sizi buhar olup uçsanız daha iyi hani nerde- musmutlu türk- kan ağlıyor hasetinden çatlıyor yunanın yerine cidden billâhi..
Çookkk sevinçliyim çookk... Yarın,o birgün tatil. Pazartesi ilk işim o arabadan almak için sıraya yazılmak olacak. Ben ne kirli çıkıyım değil mi? Bak yanıldınız işte... Ben yine bildiğiniz gibiyim. Arabanın kendisini değil. Oyuncağı için gireceğim sıraya. Küçük torunum oynasın. Ve Ahmedin dediği gibi fabrikasız yerli otomobil nasıl yapılırmış büyüyünce anlasın.