(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şaire kardeşim, öncelikle şiire olan sevdanızı kutluyor, daim olmasını diliyorum. Ancak anlam kadar uyum ve dilbilgisi kurallarını da yerinde kullanmanız şiirinizi daha da lezzetli kılar. Örneğin; Hani gözler vardır asla unutulmaz Hani biri vardır asla unutulmaz gibi tekrarlara düşmemelisiniz.
Bilir,misin aradığını bulan Bilir,misin kaybetmekten korkan Bilir,misin sevginden şımaran Bilir,misin sonunda mutluluğu bulan ........... "Bilir misin" ifadesini yazarken araya virgül koymamalısınız,sadece ayrı yazmanız yeterlidir.
Eğer size gerçekten değer verenleri bilmek istiyorsanız sizi her zaman övenleri değil, yanlışlarınızı size gösterenleri takip edin. Sevgi ve saygılarımla...
Hayal güzel şeydir şairem , hayalsiz hiç yaşanır mı ? Tabii ki mutlu olmak , bir başkası tarafından sevilmek çok güzel duygular ... Ama her nedense , istediğini pek bulamıyor kavuşamıyor insan ancak hayallerle yetinmeye çalışıyor , hep hayallerde kalıyor ... Neyse hayalde olsa güzeldi duygularınız , kutlarım yürekten . Tebrikler dizeleriniz ve hayalleriniz için ... Ssvgi , saygı ve selamlar efendim .
kutlarım duygular dile gelmiş kaleminde kalemin daim olsun içten seslenişin dizeleri yüreğine saglık sevğiler ışık olsun yüreğien mutluluk isim olsun diline sevinç saadet yuvan olsun mutlu ol mutlu kal hep
Sevda ve sevgi üzerine duyguların dizelere dökülmesini zevkle okudum.Kaleminize yüreğinize sağlık.Tebrikler.Daima sevgi ve Tebessümlerle kal arkadaşım.
Hani sözler vardır kalpten çıkmaz Hani gözler vardır asla unutulmaz Hani biri vardır asla unutulmaz İşte unutulmayacaksın
Hani biri vardır deger verir Hani biri vardır sever Hani biri vardır bekler İşte bekleyenimsin
Bilir,misin biri var özler Bilir,misin biri var sever Bilir,misin oda bekler İşte o benim
Bilir,misin aradığını bulan Bilir,misin kaybetmekten korkan Bilir,misin sevginden şımaran Bilir,misin sonunda mutluluğu bulan İşte o benim
------------------------------------------------------------------- Herzamanki deminde yine muhteşemdi şiiriniz sayın şairem. Yüreğinize ve emeğinize sağlık. Sevgi ve saygılarımla güller yüreğinize.
Ancak anlam kadar uyum ve dilbilgisi kurallarını da yerinde kullanmanız şiirinizi daha da lezzetli kılar.
Örneğin;
Hani gözler vardır asla unutulmaz
Hani biri vardır asla unutulmaz
gibi tekrarlara düşmemelisiniz.
Bilir,misin aradığını bulan
Bilir,misin kaybetmekten korkan
Bilir,misin sevginden şımaran
Bilir,misin sonunda mutluluğu bulan
...........
"Bilir misin" ifadesini yazarken araya virgül koymamalısınız,sadece ayrı yazmanız yeterlidir.
Eğer size gerçekten değer verenleri bilmek istiyorsanız sizi her zaman övenleri değil, yanlışlarınızı size gösterenleri takip edin.
Sevgi ve saygılarımla...