(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISKANÇLIK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISKANÇLIK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tepki anında ve adrese teslim olarak yazılmış bir cümle gibi… Ama anlamsal yönden bir çelişki taşıyor.
Cümlenin vermek istediği mesajda kötülüğün yetersizlikten geldiği anlatılmak istenirken SERAP benzetmesi çelişki yaratmış!
Serap, yokluğu en çok fark edildiği yerde varlığı hayal edilen, ulaşılmak istenen demektir. Yani kısacası bir hedeftir!... Çöldeki su gibi…
Bu anlamda okuyunca cümledeki zehir, varılmak istenen hedef olamayacağına göre… cümlede ya benim anlamadığım başka bir anlam var ya da çelişki var diye düşünüyorum Müslüm Bey.
“Her yokluk, varlığındaki yeri kadardır.” Bu da benden olsun. :)
Hayat felsefem her daim ''Komşunun tavuğunu iste Allah sana Kaz verir'' bakış açım bu benim;))
Başarı da göreceli bir kavram tabi neye göre kime göre zaten başarılı olduğumu da söylemiyorum el söylüyor demek istedim ortaokul lise dönemlerinde Türkçe ve edebiyat derslerimin 10 üzerinden 10 olması üniversite sınavında Türkçe sorularını ful yapmam bunlar kimine göre başarı bana göre tam bir ölçü değildir olmadı da hiç çünkü bilgi sonsuzdur
Affınıza sığınarak Türkçe Öğretmenimiz Sınıftaki Başarısız öğrencilere Müslümden ders alın dermiş başka sınıftaki yatılı öğrenci arkadaşlarıma bana anlatırdı arkadaşlar
Gerçeklerle yüzleşmektir geriye kalan..
Saygım sevgim selamımla Müslüm hocam..