Her gidişin dönüşü var diye aldandım da, Yollarına yıllarca bakıp durdum boş yere! Az gözyaşı dökmedim giderken peşin sıra, Yüreğimin bendini yıkıp durdum boş yere!
Gittiğin cehenneme tereddütsüz geldim de, Varlığına sevinip yokluğunda öldüm de, Ben seni canım gibi candan aziz bildim de, Gözlerimden yaş olup akıp durdun boş yere!
Yanar hafife alan sevdaya yürek gerek. Emeline ulaştın hislerime binerek, Suz oldun küllerimi kavurdun sevinerek. Bense aşkın odunu yakıp durdum boş yere!
Gözlerimi aldatıp her derdine ağlattın, Muhabbet sokağında prangalar bağlattın, Sevdalı bulutlarda boz bulanık çağlattın, Buhar olup göklere çıkıp durdum boş yere!
Aşkın bülbülü oldum seherlerde dem tuttum. Hicranın duldasında hasret ilacı yuttum. Gönlümü hayalinle bile bile avuttum. Yüreğime kelepçe takıp durdum boş yere!
Dedim ki şu gönlümü gönlüne misafir et. Dönüp bakmadın bile sendeki nasıl siret! Gözlerin benliğimde bırakmadı basiret, Aklıma bin bir şüphe sokup durdum boş yere!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ YERE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ YERE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairimiz Merhabalar Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.