Deniz aşırı düşler kurmalı, Ufukları genişletmeli her daim… Acılar denizinde boğulmamalı, Güzellikleri, Umutları, Güneş ışınlarının oyunlarını, Kahkahaları yüceltmeli… Deniz aşırı düşler kurmalı, Ve ; Masum bir çocukgülücüğüne adanmalı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deniz Aşırı Düşler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deniz Aşırı Düşler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz aşırı düşler kurmalı, Ufukları genişletmeli her daim… Acılar denizinde boğulmamalı, Güzellikleri, Umutları, Güneş ışınlarının oyunlarını, Kahkahaları yüceltmeli… Deniz aşırı düşler kurmalı, Ve ; Masum bir çocuk gülücüğüne adanmalı…
Şiirinizin son mısrası çok hoşuma gitti. Masum bir çocuk gülücüğü aslında gerçekleri ve dürüstlüğü simgeler. keşke hiç büyümeyen deniz aşırı düşlerimiz hep gerçek olsa. Saygılar sunarım.
Umutların düşlerin denizler kadar sonsuz olsun. Ve onlar kadar yüce,her insana kucak acmış mavilik Hırcınlıgına benzesin yaşamın Masum bi cocuk gülümset sandal sefalarında İsmine adamış ol hayatı Denizlerin olsun bol bol Yüreginde...
Deniz aşrı düşler kurmak.. Sınırları zorlayanlar için... ne yazık ki bazen hayatın bir noktasına takılıp kalıyoruz. Ah masum bir çocuk gülüşü, masumluğunda masumiyetimizi de kaybedebiliriz. Güzel bir şiir. Az ama öz.
Ufukları genişletmeli her daim…
Acılar denizinde boğulmamalı,
Güzellikleri,
Umutları,
Güneş ışınlarının oyunlarını,
Kahkahaları yüceltmeli…
Deniz aşırı düşler kurmalı,
Ve ;
Masum bir çocuk gülücüğüne adanmalı…
Şiirinizin son mısrası çok hoşuma gitti. Masum bir çocuk gülücüğü aslında gerçekleri ve dürüstlüğü simgeler. keşke hiç büyümeyen deniz aşırı düşlerimiz hep gerçek olsa. Saygılar sunarım.