(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duygular paylaştıkca anlamlaşır.çok güzel bir paylaşım sözcükler adeta dans etmiş arkadaşım.içimden gelen sevgiyi dizelerinle bizlere sunmuşsun teprik ederim şiir dostum.sevgiyle kal.
*****Duygu dünyası pınar gibidir Süzülür kalplere hissettiğince Karmaşık olabilir yada yalın En güzel yansıması ise sevgidir*****
Hülya hanım beş yıldız arı beş yılsız toplam on yıldızlık şiir... Yıllarca kadınlar sevmeden anlamaz diyen bir adamım ben. Hep Mecnunların,Keremlerin,Ferhatların sevdiklerine oysa Leylaların,Şirinlerin,Aslıların sevildiğine ama bbir türlü inanan birisi olarak yaşadım. Sizin şiirinizde duygu pınarının sevgi olarak yansıması tanımını okuduğumdan dolayı öncelikle sevmesini bilen yüreği kutluyorum. Şiir zaten güzelllllllllllll TEBRİKLER....
Duygular paylasıldıkça buyur paylasıldıkça anlam kazanır.Anlam kazanınca insan duygular yaşanır. Duyguları besleyen fedekarlık vefa herseye ragmen her şeyi göze almaktır...
Kaleminize saglık çok güzel duygunun ifadesini buldum şiirinizde...
"Duygu dünyası pınar gibidir Süzülür kalplere hissettiğince Karmaşık olabilir yada yalın En güzel yansıması ise sevgidir
Gönülden paylaşımlarla etkendir Özlü ve güzel sözcüklerle aktarılır Gözyaşlarında gizlidir kimi zaman Duygunun adı yoktur o yaşanır"
Duygu dünyası, duygunun duygulu dünyası ve insanın duygu dünyası... Ah bu duygular… Sevgi çölünün yakan rüzgârlarından, doruk tepelerin kar fırtınalarının dondurucu soğuklarına fırlatması... Yakması, dondurması, sarması, dolanması....
Ah bu duygular.. Bu duygular, ah bu duygular... Bir hırsız sessizliğinde ayaklarının ucuna basarak, zamanla yarışarak, isyanlı sükut kadar inatçı, bin soygun yapmışçasına hünerli bir akışta; bir bir silüeti çepeçevre sarıvermesi...
Bu duygular, ah bu duygular… Yakamozlu bir gecede, kıpır kıpır suya yansıyan şavklı aydınlığın billur bir kadehten; yarı yüzü dönük tenin, vücuduna tepeden ışık hülyalarının dökülmesi...
Bu duyguların duyarlı veya duyursız ritimlerinin resmedilmişliğiydi...
Dizeleri yüreğinde damıtıp ilkyaza merhabalı baharlara fısıldayan gönüle; Selam, saygı ve Edip'çe tebriklerimle...
İnsan tutunacak bir dal arar bazen , biri gelsin ve şu üstümdeki uğursuz yalnızı alsın der...Kimseler gelmez , bir dal bulunmaz ya ; mechul bir sevgili gibi her duygunun adı oluverir....Çekilen her ızdırabın adı , kavuşamadığın kaybettiğin hayallerinin adı oluverir bazen... Bazense Bir sevgilinin varlığı oluverir duygunun adı ve doyasıya yaşanmak istenir .Tebrikler harika dizelerdi ...Daima sevgi ve Tebessümlerle kal arkadaşım...
İlginç,duygu, besler mi,boşaltır mı insanın içini, hangisi? Hiç düşünememişim..Siz besler diyorsunuz.Doyurmayan ama,delirten bir besleme..Çok çok güzeldi efendim.Selam,saygı...