(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harika bir sunuş yüreğinin güzelliğiyle kal arkadaşım okumaktan çok büyük keyif alıyorum şiirlerinizi kaleminiz daim olsun.herşey gönlünce olması dileklerimle.
na kadar güzel...sakın bırakmayın mutluluğun yakasını,şimdi bu şiiri mutsuzluklar hissederse yakanıza yapışır:( o yüzde iyice,sımsıkı sarılın mutluluklarınıza...hergününüzün böyle güzel olmasını dilerim... esen kalın...
Bu gün tüm çiçekler renk renk yüreğimdeydi Hülyalı bütün ışıltılar ise gözlerimde Güneş ışıklarını saçlarımda dans ettiriyordu Neydi bu güzellikleri çağrıştıran Mutluluk bu muydu yoksa?
Bu gün ne gecenin karanlığı korkutabilir Ne rüyaların anlamsız kabusları Ne de gün ağardığında başlayan telaşlar Hiçbiri yok edemez bendeki sevinci Huzur bu muydu yoksa? TEBRİKLER. Yüreğinize sağlık
Harika duygular ve duyguların dizelere dökülüşü...Sevmek yaşamanın temeli değilmi zaten..Harika bir yalın anlatım tebrikler arkadaşım.Tüm gülücükler ve mutluluklar seninle olsun.
Gönderdim hepsini sonsuz yolculuğuna
Hiçbirinin hükmü kalmadı bende
Böylesine haykıran duygu hissetmemiştim
Yaşamak bu muydu yoksa?
harika bir sunuş yüreğinin güzelliğiyle kal arkadaşım okumaktan çok büyük keyif alıyorum şiirlerinizi kaleminiz daim olsun.herşey gönlünce olması dileklerimle.