Sensiz bu dünyanın Canı cehenneme, Sen yoksan Olmazım ben. Mevsim bahara Dönüyorsa bile, Sen gülmezsen Gülmezim ben.
Hasret ölüm gibi Yapıştı canıma, Hiç bitmiyor senelerdir. Gecelerim kâbus Sevdalarım maphus Can çekişir işkencede.
Günler günü kovaladı. Hasret kalbe yuvaladı. Gelmedin! Azaldım yâr yokluğunda, Acı çektim çokluğunda Bilmedin!
Ömür gözde yalpa yalpa Sağa sola çarpa çarpa Azaldım. Aldı dünya benden seni. Şaşırdım yâr yörüngemi Dardayım! Oysa sevdam henüz körpe, Kurşun sıktılar ömrüme, Zordayım! Senin için yaşıyorum Bir gün döneceksin diye Burdayım, burdayım!
Sen gidince Düştüm cehenneme. Hepsi yalan yâr Yaşananların. Hasret hep koynumda, Uyuyor benimle, Buz gibi, gecelerce...
Sana olan aşkım Prangadır kalbe, Esaretindeyim Seni çok sevmelerin.
Dara düştüm yâr! Küstüm bak, hayata. Sonsuz cenderede Gülmelerim.
Alemlere rahmet diye Deli sevdim ey yâr, seni! Bilmedin.
Yüzüm döndüm hergün sana. Ömrüm geçti Yana yana, Dönmedin...
Sensiz gönlüm işkencede, Çarmıhlarda gündüzgece, Esirim! Adım bilme, sevme beni Hatırlama hiç ismimi, Sil beni! Herkes gibi unut beni. Vaktim geçti dönme geri; Vur beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vur Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vur Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.