XX Sen beni hiç sevmedin Sen benim yerime hayalindekini sevdin Kırgınım sana Bakışlarından ben terlerken, sen başka yüzlerle uğraştın. Sen beni, hiç mi hiç sevmedin.
XX
Sen beni hiç sevmedin Gözlerime baktın, gözlerimde görmek istediğini gördün Hem beni aldattın, hem kendini aldattın. Sen! Sen beni hiç mi hiç, sevmedin.
XX
Sen beni hiç sevmedim. Gözlerime baktın, baktığın kişi ben değildim. Sevdiğin kişi değildim. Beyaz atlı prensesin ben değildim. Öylece baktın. Amma var ya, sen gözlerime bakarken aklında Zenginlik vardı Rahat bir hayat sürmek vardı. Öyle hayal ettin sen, öyle düşündün benim için düşünürken Çünkü sen beni, hiç mi hiç sevmedin.
XX
Ya ben ne yatım Bunlara rağmen seni sevdim. Yalancı bakışlarına bilerek kandım sevdim. Zamanla o da sever dedim. Kendimi aldattım. Aldattım kendimi bile, bile aldattım. Sen sevmesen’ de sevdim, vaz geçmedim sevmekten. Sonunda ayrılık olsa da dedim. Sevmekle kalmadım, ben seni adam gibi sevdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adam gibi sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adam gibi sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.