Yağmur vardı dün Marmara’da Aralandı sanki gök kapısı Aralığın birinci gününde Ve haftanın başında Karışık fırtınayla Bardaktan boşanırcasına Ağlıyordu bulutlar vuslat nidasıyla Özlemle sevdasına bu Aralık’ta.
Bulutlardan toprağa Aşk yağmakta Yağmur aşkına usulca dokunmakta Toprak yağmura sımsıkı sarılmakta İmrendiriyorlar insanları sevdalarına Yağmurla toprak çamura bulanınca Benziyorlar hasretsevdalılara.
Uzaklardasın sevdiğim çok uzaklarda Yanımda olamasan da Aralık bırak gönül kapını Hayallerimle daldım gönüldünyana Orada hep olalım diye yan yana.
Çok özledim; Feryadımı duysana Sensizlikten üşüyorum görsene Dualarıma sende amin desene Özleminle biçareyim bilsene Hem yanıyorum ateşlerde Hemde donuyorum işte Hislerimi hissetsene Üzülüyorum yok başka çare Bıraktığın yerdeyim gitmem bir yere.
Sende aşkınla dolu yürek tapum Sonuna kadar Aralık gönül kapım Kapanmaz inan buna nefes aldıkça Aralıkta, aralıksız yağan kar gibi Bekleyeceğim ömrümce seni Sıcağında eriyecek olsam da sarıldığında Gelsene, güneş gibi kalbimi sevginle ısıtmaya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİN KAPISI BİR TEK SANA ARALIK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİN KAPISI BİR TEK SANA ARALIK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.