Geldi de çarçabuk geçiyor, bitecek bile ’’Yine aylardan Kasım’’ şarkısı hep dillerde Çok özleyen kalbim, hasretli aşık başım Yokluğunu saydım hüzne bulandım Ağlayamıyorum, var ağlayasım Tükendi bitti gözlerde yaşım.
Yokluğunun rüzgarı esiyor Kar yağmadan içimi buz kesiyor Sensizliğe yüreğim k ü s ü y o r Feri sönmüş güneşin ısıtmıyor İliklerim donuyor Ruhum ise çayır çayır yanıyor Her yere varıyor da ayaklarım Sana uzanamıyor kollarım.
Biliyorum sevgili Ayrılık değil bizimkisi Mecburiyetten daha ötesi Adı çaresizlik işte Bir beden d e ğ i l d e Bin beden büyük geldi üzerimize.
Ellerim olsaydı şu anda ellerinde Gözlerim gözlerinin derinlerinde Başım da dizlerinin üzerinde Dayanamıyorum artık gelsene Yitip gitmeden yokluğunun meçhulünde.
Sonbahar mevsimi hüznün adresi Çiçeklerde soldu boynunu büktü Ağaçlar yapraklarını döktü Kışı bekliyor kapıda aralık Yoksun ya Dümyam karanlık Kalbim hüznün rotasında Kederin ucunda acının tam ortasında.
Göğüm de uçan kuşlar Uçun oralara da Selam söyleyin ona Gelsin özledim sarılsın bana Donacak yoksa kanım sevdasıyla ısıtmazsa Buzdan insan olacağım onsuzluğun ayazında Anlat ona yerlere düşen sarı kızıl yapraklarla Yağmur olup düşeceğim özlem kokan toprağına Gölgesini dahi görsem var sımsıkı sarılasım Ah KASIM olma hüznüm olma yasım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'YİNE AYLARDAN KASIM'' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'YİNE AYLARDAN KASIM'' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerim olsaydı şu anda ellerinde Gözlerim gözlerinin derinlerinde Başım da dizlerinin üzerinde Dayanamıyorum artık gelsene Yitip gitmeden yokluğunun meçhulünde.
Bu güzel şiiri yazan ve bizimle paylaşan Şairimi KUTLUYORUM...
Yine aylardan kasım Ve yine düşmüş sayfaya ayrılık kanirta kanirta oyarken göz bebeklerini acılar bu güzel şiir ilaç gibi geldi fon ile adeta bütünleşmiş kana kana okudum yüreğimde tadı kaldi
Canim ablam mevsimler geçsin yüreğine uğramasın onlar üşürse kaç şiir ısıtabilir seni Hiç Mükemmeldi
şiirlerin sultanı şairiçe tarafından 11/29/2019 7:00:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum sen sevgili arkadaşım kutlarım başarılarınızın devamını dilerim