Sibah: Tuzlu ve Çorak yer. Hâme-i Şekvâ: Şikâyet yazan kalem.
Ne varsa aldı gitti ömrümden sevda kuşu, Bomboş şimdi yüreğim sibahtır senden kalan! Kimler tırmanmadı ki aşk denen şu yokuşu, Ruhumun girdabında bir ahtır senden kalan!
Suçlu mu yok ortada ya kader ya da keder. Feryadı figandayım bülbülden de derbeder. Heder ettin ömrümü tükettin keyfekeder, Sevda çölünde susuz seyyahtır senden kalan!
Şikâyet eyleme sen hâme-i şekvâ yazar. Eyledin derde duçar yaramdan sevdam sızar. Unutma! Dünya yalan her zor oyunu bozar, Sol yanımdaki yüküm günahtır senden kalan!
Heder ettim anları bir vuslatın demine, Hasret suyu karıştı gözlerimin nemine, Hüzünler ağlar oldu hüznümün matemine, Çöllerin ayazında sabahtır senden kalan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN KALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN KALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sözün dikildiği yer gönüldür; Ismarlandığı yer düşüncedir, Onu kuvvetlendiren akıldır, Meydana çıkaran dildir; Bedeni harflerdir, Canıysa anlamı; Süsü düzenli söylenmesidir; Düzgünlüğüyse doğru oluşu." - Hz Ali (r.a.)
Eğriya doğru çirkine güzel demek insanı yanlışa yanlışlığa sefk eder. - Resul Civcik
Kaleminiz kavi Yüreğiniz var olsun. ........Selâm ve Duâ ile Saygılarımla.
Çok güzeldi,Şehitler ölmez,Vatan bölünmez, Alllahümme salli ala seyyidina Muhammed, sevda ve özlem vardı ,akıcı anlamlı,ders vericiydi, düşündürücüydü, kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Suçlu mu yok ortada ya kader ya da keder. Feryadı figandayım bülbülden de derbeder. Heder ettin ömrümü tükettin keyfekeder, Sevda çölünde susuz seyyahtır senden kalan!
SENDEN KALAN şiirini beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM...
GÜZEL SUNUMDU KUTLUYORUM...