Ahmet+Refik+Tavşanlı+Hû={Ahretahû} 17.12.2009 {07:22} Karşıyaka / İ z m i r www. nedirnedemek.com/Ahretahu-ne-demek *Ahret Kardeşi, Ahret Dostu, Ahretlik
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah Yeter..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah Yeter..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bismillahirrahmannirrahim, ALLAH yeter kuluna hiç kimse yalnız çaresiz değil yaratan Allah her daim çok yakın kullarına.. Korur gözetir ol der lutfeder hikmetiyle donatır evreni..Yalnızım bunalımdayım diyenlere şaşıyyorum Allah yarattıklarına çok yakın ve yalnız bırakmazken Allah ı her nefesde anarken dilleri farklı söyler... Seven sevdiğini çok anar kulları tüm yaratıklar her nefeste ALLAH derler o nefes cana can gibi. O nefesle ALLAH A yaklaşmasını hep sığındığımızın asla bizi yalnız bırakmadığını bilmek kalplere ruha huzur verir.. .Selam olsun KULA KUL OLMAYAN huzuru Allah bize yeter diyenlere ..Kısa fakat anlamlıydı şiiriniz kutlarım.. Sidney den selamlar dua ile..
Aleykümselam Allah razı olsun Değerli Büyüğüm, Sizlerden selam ve dua almak ne kadar çok sevindirdi beni bilseniz..Gıyaben yapılan dualar en tez kabul olunan dualar demiş Peygamber efendimiz s.a.v. Güzel bir yaz mevsimindeyiz ..Sidney den selamlar dua ile..
ALLAH yeter kuluna hiç kimse yalnız çaresiz değil yaratan Allah her daim çok yakın kullarına..
Korur gözetir ol der lutfeder hikmetiyle donatır evreni..Yalnızım bunalımdayım diyenlere şaşıyyorum
Allah yarattıklarına çok yakın ve yalnız bırakmazken Allah ı her nefesde anarken dilleri farklı söyler...
Seven sevdiğini çok anar kulları tüm yaratıklar her nefeste ALLAH derler o nefes cana can gibi.
O nefesle ALLAH A yaklaşmasını hep sığındığımızın asla bizi yalnız bırakmadığını bilmek kalplere ruha huzur verir..
.Selam olsun KULA KUL OLMAYAN huzuru Allah bize yeter diyenlere ..Kısa fakat anlamlıydı şiiriniz kutlarım..
Sidney den selamlar dua ile..