- Altmış altı suçtan müebbetteyim Biri sevgi biri sevda aŞk da var.. En büyüğü yâre muhabbetteyim Yolunu gözlerim sabaha kadar Habersizce gönül vermek aŞk da var.. Suçluyum ! - Rüyalar görürüm hayra yoramam İçinde “O” geçmez cümle kuramam Onun olmadığı yerde duramam İçerisi dışarısı bana dar Mutluluk saadet özlem aŞk da var.. Suçluyum ! - Hayat kaynağımdır iki gözümdür Aydınlık tarafım güler yüzümdür Varımdır yoğumdur canım özümdür Gönül ihaneti acıyı tadar Onur gurur sabır sebat aŞk da var.. Suçluyum !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suçluyum Hakim Bey..!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suçluyum Hakim Bey..!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle suçtan hüküm giymek adamı Mecnun eder, Ferhat eder... Ve o ruh zaten sende var. Ne güzel bir şiirdi böyle. Ve ben bunu nasıl kaçırmışım... İmrendim doğrusu. Tebrikler kardeşim.
Değerli Şairimiz Merhabalar Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık Tebrik ederim İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim. Cumhuriyetimizin 96.Yılı Kutlu olsun.
Rüyalar görürüm hayra yoramam İçinde “O” geçmez cümle kuramam Onun olmadığı yerde duramam İçerisi dışarısı bana dar Mutluluk saadet özlem aŞk da var.. Suçluyum
Bu güzel şiiri yazan ve bizimle paylaşan Şair Arkadaşımı KUTLUYORUM...
Evet... Cezasını hakime, savcıya bırakmadan kendi kendine verdiğin bir suçtur AŞK... Cezan bitsin istemezsin. Bir cezan biter. Yine suç işlersin. Hele bir de kavuşamadınsa sevdiğine,tutamadıysan elini müebbete döner cezan. Ömrübillah çekersin. Ancak bir güzel yönü vardır AŞK'ın. Tadı çektiğin acıların içinde gizlidir. Bir türlü vaz geçemezsin suç işlemekten. Acı biberi sevmek gibidir AŞK. Ağzın yansa da iştahın artar.
Vayyy beee... Şiire bak şiire ! Aramızda kalsın kimse duymasın. Bu şiiri okuyunca aşık olasım geldi. Duyarsalar: "Vay utanmaz moruk" diye beni taşlarlar. Öperim gözlerinden Gardaşım benim...
Ne güzel bir şiirdi böyle. Ve ben bunu nasıl kaçırmışım...
İmrendim doğrusu.
Tebrikler kardeşim.