(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAN YANAYIZ İŞTE MUTLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAN YANAYIZ İŞTE MUTLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Nevin Aktekin Gülfırat, Şiirimi okuyarak beğenen ve yorum yapan güzel dostu, iyi insanı tebrik ediyorum... 5 puan hediyeniz için sonsuz teşekkürler sunarım...
.................................................... Saygı ve selamlar..
ŞİİRİNİZ.MUHTEŞEMDİ ,AKIŞI KONUSU TAM DA TADINDA BİR ESERDİ.SANKİ ŞİİRDE BİRAZ TAŞLAMA HAVASI VARDI.YÜREĞİNİZE, ELLERİNİZE KALEMİNİZE SAĞLIK SELAMLAR ŞAİR İM.---
Değerli Şairimiz Merhabalar Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Gönül Dostu: ishakaras, Şiirimi okuyarak beğeni ve yorum yaptığınız için teşekkür ediyorum... 5 puan ikramınız için de minnattarım... Ayrıca değerli dörtlüğünüz içi de sağolunuz...
...................................................... Saygı ve selamlar.
Gönül Dostu: Ahmet KARA, Şiirimi okuyarak beğeni ve yorum yaptığınız için teşekkür ediyorum... 5 puan ikramınız için de minnattarım... Ayrıca değerli dörtlüğünüz içi de sağolunuz...
...................................................... Saygı ve selamlar.
Kutlarım değer şair hemşehrim Mustafa Yılmaz bey kardeşim; yürekten insanca sevgi duyarlıkları yansıtan kalemini. Çokça sevgi ve selamlarımla. Kemal Polat
kempol tarafından 10/27/2019 12:38:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayğı değer gönül dostu: Osman NALBANT, Şiirimi okuyarak beğenen ve yorum yapan güzel dostu ve de iyi insanı tebrik ediyorum... Sizlerin şiirlerini de ben kutluyorum... Ayrıca yazılan 5 puan hediyeniz için de sizi kutluyorum...
.................................................... Saygı ve selamlar..