var ya esip gürledi kesip gürledi tivit attı yana yattı çamura battı kıyamet kopuyor sandık neler neler dedi dedik ki aha şindi yandık elbet kulak astık ödümüz okumuza karıştı .//... şöyle şöyle olursa eğer . . engin bilgeliğiyle yok edecekti Allah göstermesin dedik ayvayı yedik .//... yamanmış meğer sürüm sürüm süründürürüm dedi bi dedi iki dedi biz altta mı kalacağız biz de karşı silah olarak "inşallah sidikliğin dursun da zabahlara kadar tilki gibi çemkir" dedik demedik değil dedik ’töremiyesice gavur tohumu işallah geberip gidersin de üleşini derelerde köpekler yir’ kısmını içimizden dedik.. başka şeyler de dedik valla dedik.. selam gönderdik.. çokça . gitti .. ne oLDu ne bitti . her şey bir anda alt üst oldu anlayamadık ..... anlamadık .....
bizim selamlar mı etki etti . bizden iyisi yokmuş meğer akşamdan zabaha ne değiştiyse her şey kalktı rafa bizimle barıştı .. !! sarı kafa.. !!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ödümüz okumuza karıştı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ödümüz okumuza karıştı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir mavi rengi her zaman bana saklarsın. Biliyorum. Bu şiiri, bu delikanlı şiiri daha öncede okudum. Dur dedim. Dur.Akşam gardaşıma güzel bir yorum yazarım. Dışarı çıkmıştım.Arkadaşlarla buluştuk. Ehh... İçtiğimiz de terkos suyu değildi. Şimdi şiire tekrar döndüm.Aslında yazacağım çok şey vardı. Kısa ve öz diyeceğim şu: Allah insana düşmanın dahi merdini nasip etsin. ÖPERİM GÖZLERİNDEN...
☾✫ Merhabalar Saygı değer Kalem Anlam dolu Güzel dizelerin sahibini canı gönülden kutlar Tebrik ederim.. Mürekkebiniz daima doğrudan yana, güzelden yana olsun.İnşallah. .................... Selam ve Duâ ile Saygılar
yamanmış meğer sürüm sürüm süründürürüm dedi bi dedi iki dedi biz altta mı kalacağız biz de karşı silah olarak "inşallah sidikliğin dursun da zabahlara kadar tilki gibi çemkir" dedik demedik değil dedik ’töremiyesice gavur tohumu işallah geberip gidersin de üleşini derelerde köpekler yir’ kısmını içimizden dedik.. başka şeyler de dedik valla dedik.. selam gönderdik.. çokça
Bu güzel şiiri yazan şair arkadaşımı Ayakta ALKIŞLIYORUM. eline sağlık şairim, diline sağlık şairim...
Bu iş iyice ilkokul çocuklarının strateji seviyesine düştü.
"-Benim ulaşamadığım yerler var. Ben çekiliyormuş gibi yapayım, sen müdahale ediyormuş gibi yap. -Ben sana kızıyormuş gibi yapayım, sen bana karşı geliyormuş gibi yap. vs."
Ne zaman Amerika'da sesler yükselmeye başlasa. Anında Orta doğuda bir kaydırma harekatı. Ne zaman Türkiye'de kriz çıkıp, keriz uyanmaya başlasa. Anında sınır ötesinde bir Ali-Cengiz oyunu... İşte bu yüzden iktidarlar terörü, anarşiyi ve illegal oluşumları yok etmez, korur, kollar. Neyse bunlar .oktan işler. Ama şiir var ya!.. Şiir üstü bir şey. Gülerken ağlatır nitelikte... Tebrikler, Saygılar kardeşinden.
Bu şiiri, bu delikanlı şiiri daha öncede okudum.
Dur dedim. Dur.Akşam gardaşıma güzel bir yorum yazarım.
Dışarı çıkmıştım.Arkadaşlarla buluştuk.
Ehh... İçtiğimiz de terkos suyu değildi.
Şimdi şiire tekrar döndüm.Aslında yazacağım çok şey vardı.
Kısa ve öz diyeceğim şu:
Allah insana düşmanın dahi merdini nasip etsin.
ÖPERİM GÖZLERİNDEN...