Eylül gibi hissediyor yüreğim, Çarpışan küçücük bulutlarda bile, Sağanaklarla boşalıyor gözlerim. Savrulan yaprakların sesinde İç çekişlerim. Eylül gibi hissediyor yüreğim, Bitmeyen bir sonbahara gizlenmiş gibi, Günlerim gecelerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylül gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylül gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,Şehitler ölmez,Vatan bölünmez, Alllahümme salli ala seyyidina Muhammed, sevda ve özlem vardı,akıcı anlamlı,ders erici, düşündürücüydü,kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla
..hüzün bulutlarını saçlarında taşıyordu şair ve parçası olmuştu eylül'ün gözyaşları ayrılık uzun süreçlerin bekçisi hicran ve sonbahar tebriklerimle kutlarım selamlar...
Eylül gibi hissediyor yüreğim, Çarpışan küçücük bulutlarda bile, Sağanaklarla boşalıyor gözlerim. Savrulan yaprakların sesinde İç çekişlerim. Eylül gibi hissediyor yüreğim, Bitmeyen bir sonbahara gizlenmiş gibi, Günlerim gecelerim.
Güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...
sızlayan yüreğime düşen Eylülden bir yaprak sessiz ve derin bir ıstırap ben düşerken gözlerinden yağmurlar yağardı sağanak bir hasret şarkısı duyardım gecelerin mahkumu bir yalnızlık seni seni anlatırdı içime biraz mahcup biraz utangaç yürüyordum yağmur adam gibi...
Eylül gibi hüzzam bir şarkı gibi bizde hüzün bulduk güzel duygularda..
Tebrik ederim şiir olan güzel duyguları ve değerli dostu.
O'ysa bilmemektedir daha çok bahar var....
Yüreğine sağlık...