(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edebiyat tarihimizde bir mısra-ı berceste de eserdi; 25000 beyit tutarındaki Mevlana'nın Mesnevisi de. Ayrıca Divan edebiyatındaki bir dörtlükten oluşan Rübai de. Neden şiirin uzunluğuna takılıyor arkadaşlar bilemiyorum. Gayet güzel bir Rübai örneğiydi. Tebrik ve saygılar.
Sevdanın ateşiyle yıllarca bilenmişim. Mecnun’ca ben de senin kapında dilenmişim. Beni vefasız sanma güzelim, senin için Sular aktı gitti, kum misali elenmişim.
Sevdanın içinde yıllarca yananlar Bazende sahte baharları kananlar Aşk ömür boyu mutluluktur sananlar Aşkın ateşiyle yanmadıkça anlamaz.. Tebrikler . Çok güzeldi
Az sözle çok şey anlatan güzel bir sevgi/sevda şiiriydi Asude Hanım... Tebrikler gönül dolusu...Bravo doğrusu...KUTLARIM... Selam, sevgi ve saygılarımla... İ.GÖKTAŞ
Sevdanın ateşiyle yıllarca bilenmişim. Mecnun’ca ben de senin kapında dilenmişim. Beni vefasız sanma güzelim, senin için Sular aktı gitti, kum misali elenmişim. *************************************************** Sevdada ağır olmak, sevmek ölesiye sevmek budur işte.. Sular akıp giderken geride kum bırakır. Kuvarstır kalanlar. onlardır güzelliklerle dolu olan ışıltılı camların hammaddesi. Sevdada kalan kumlar gibi olan gönlünde bu kuvars gibi olsun. Sevdanın ateşi öyle bir ateşdir ki.. Dünyanın yaratılışından bu güne kadar kimleri yakmadı ki . Nice sultanları tahttan indiren, Keremin aslıhan'ın aşkına yanışı gibi, ferhatın şirin için yok oluşu gibi. Mecnun'a gelince Leylayı sevmiştir hemde çöllere düşercesine.Öyle bir aşk kı mecnundaki.. Birgün çöle bir köpek gelir mecnun'un kaldığı kayalıkların yanına mecnun tanımıştır bu hayvanı,Leyla'sının etrafından ayrılmayan bu hayvanı sever, yüzünü yüzüne sürer. Bu arada birisi geçmektedir oradan. Mecnun'a döner ne yapıyorsun, pis hayvanı öpüp kokluyorsun der. Mecnun ise Sen nereden bilirsin bu hayvanın pis olduğunu, o kadar asil bir hayvandır ki leylamın sevgisine mazhar olmuştur, yanından ayırmamıştır. Öyle yüce birisini dost belleyen bir hayvanın bastığı yer benim için kutsaldır der. İşte sevgi, aşk budur. KARA SEVDA budur. Sevdiği için herşeyi yapabilmektir. Saygılar sunarım güzel şiirine.
sevgiler
çok az ve öz olmuş. güzeldi.
SEVDA
Sevda ah çekmemektir, damla damla erirken,
Cenneti koklamaktır, sevgiliyi görürken,
Ana rahminden çıkıp, kıyamete yürürken,
Aşk bağına bir çınar dikip gitmektir sevda.
Ahmet kır