(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ'DE MATEM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ'DE MATEM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzü mavidir, bazen bulutlanır, gün bittiğinde ise karaya bürünür. Bir bakarsınız bulutlar gider yerini yine mavilere bırakır. Güneş doğar karaları atar gökyüzü... Matem şiirde kalsın, yüreğiniz mavileri asla bırakmasın.
Kısa, anlamlı dizelerinizi beğeni ile okudum. Tebrikler, mavilerde kalın...
Ağlıyor yosunlar,taşlar Mavi’ye kan bulaşmış Sabrı delen bir mâtem var Oltaya takılmış tüm balıklar Çok zor artık düş’leri, Mavi’ye boyamak ... ***************************************************************** Kutlarım güzel dizelerini, kalemin hiç susmasın dost..
neler oluyor mavi neyin matemi bu..yaz,güneş ve mavi deniz...varken mavi'ye yakışır mı? matem de olmak.. gönlüne sağlık yine maviler akmış sayfaya gönlüne sağlık olsun
ŞİİŞŞŞT..NOLUYO ORADA BAKEM, HÜZÜN YAKIŞMAZ KARDEŞİME..BAK YANIMDA BİR KUTU PEMBE GETİRDİM HAYDİ BOYAYALIM KARA BULUTU PEMBEYE, PAMUK ŞEKER GİBİ OLSUN HÜZÜN YERİNE GÜLÜCÜKLÜ BULUT DOLAŞSIN.
Ben maviyi hep kıskandım diğer renklerden,renkler tartışılmaz derler ya,ben hep maviden yana düşerim.Nedenini bilemem;hep içimi ferahlatan bir yanı vardır.Bunaldığımda deniz ve gökyüzü çeker beni.Tadımlık ama, çok nefisti şiiriniz.Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
Ağlıyor yosunlar,taşlar Mavi’ye kan bulaşmış Sabrı delen bir mâtem var Oltaya takılmış tüm balıklar Çok zor artık düş’leri, Mavi’ye boyamak ... ****************** SABRI DELEN BİR MATEM VAR OLTAYA TAKILMIŞ TÜM BALIKLAR.OLURDA O BAKLIKLARDAN BİRİ KURTULURSA OLTADAN HAYATI ONUN İÇİN NE KADAR DEĞERLİ OLUR KİMBİLİR?** KISA ŞİİR ÖZ ANLAM.BUDUR İŞTE. KUTLUYORUM.MAVİLERİNİZ SOLMASIN. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
kısacık şiire ne çok şey doldurmuşsunuz umud ediyor ve diliyorum ki mavileriniz hep gökyüzü ve deniz tonunda olur... kutluyorum emeğinizi selam,sevgi ve umut ile
Mavi’ye kan bulaşmış
Sabrı delen bir mâtem var
Oltaya takılmış tüm balıklar
Çok zor artık düş’leri,
Mavi’ye boyamak ...
yok yok sizdeki mavi öyle böyle değil...çabuk matem tutmaz,neden tutsun yahu derin mavi bu:)))
sevgilr:)