(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Soru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Soru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her bir adım, bir yöne doğrulur gibi, atan niye atar, soran var mı ki? "dön" derler, "dön artık gittiğin gibi" giden niye gider, dönen var mı ki? TEBRİK EDERİM KALEMİNİZ DAİM OLSUN SELAM VE SEVGİLER.
çal sazını, söyle sözünü eleştir hayatın özünü edebiyat artık dünya dönüyor, geriye sarmak mümkün mü?
( )
İstinat olur, yıkılır. Konuşan çok güzel konuşur. Bu gün bile konuşsa, ama o dünya için geriye yine gitse, bu günü akıl edemez. Çünkü bu günler, asıl ve asıl, kayda değer bir şeyi yoktur, boşa dönen dünyanın / ve boşa döndüğü bu günün. İşte övmeden önce düşün, çünkü belki daha çok eksik var bilmediğin. Daha neyin zaferini kutlarsın. Düşünülmeyen yönler dönse bile, birini veya daha güzelini seçtin, ama daha çok eksik var. Kürsün eksik, mikrofonun eksik, panelin, belki bir toplantın eksik, belki felsefen belki edebiyatın değil ama, bir toplum bir ülke eksik. Ülkenin aslında senden daha çok şeyi eksik. Durmak, dinlemek, doğru yolu bulmak. Gel o zaman, gel, üstesinden gel? Yapılan tek şey ;"vay be aklım çok güzelmiş" diye dönen dünyalar :)
Güzel manidar ve anlamlı eserinizi tbrik ederim üstadım Saygı selamlarımla
atan niye atar, soran var mı ki?
"dön" derler, "dön artık gittiğin gibi"
giden niye gider, dönen var mı ki?
TEBRİK EDERİM
KALEMİNİZ DAİM OLSUN
SELAM VE SEVGİLER.