(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Güvercin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Güvercin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aldırma yabandan esecek yele Sıkı sıkı sarıl uzanan ele Gözümden akanlar dönüşmüş sele Ağlaya ağlaya kaçar güvercin
Coşari kalp inler senin çağrından Bedenler kaskatı yürek ağrından Baba ocağından ana bağrından Yuvasına doğru uçar güvercin
Hocam burada da evlilik öncesi babanın kızına hoş nasihatleri bu nasihatler çok önemli duyarlı bir babanın evlilik öncese evladına söyleyebileceği en son sözleri ve son görevleri, ne mutlu ki varsınız ve söyleyebiliyorsunuz kızınız yalnız değil tebrikler selam ve saygılar..
Hikayesi var mı bilmiyorum ama duygusuyla kurgusuyla harika bir şiir okudum. Yüreğinize sağlık efendim. Özel seçkiyi bileğinin hakkıyla kazanmış bir şiir. Saygılarımla.
Allah mutlu mesut etsin...Sağlık ve sıhhatle sıkıntı yüzü görmeden yaşasınlar.. Baba yüreğinden akıp gelen çok güzel bir şiirdi..Kutlarım...Selam ve Saygımla...
Evladın mürüvvetini görmek isteriz de yuvadan uçarken de acısı çörekleniverir işte böyle. Duyarım ve bilirim ki zor bir ananın babanın evladını başka diyarlara yollaması. Ama kader ve yaşanması gereken bir olay işte. Temenniler, yuvaların mutlu olması için. Güvercin harika bir benzetme olmuş. Bayıldım. Sevgiyle...
Coşari kalp inler senin çağrından Bedenler kaskatı yürek ağrından Baba ocağından ana bağrından Yuvasına doğru uçar güvercin === Tebrikler Üstat Çok güzeldi . Selam ve saygılarımla ..
Ak kanatlarını mutluluğa, huzura açmış olsun İnşallah. Baba yüreğinden sızan hasret sancıları yuvadan gelen cıvıltılarla ferah bulsun Saygılar değerli şairim...