XX Yorgunum gardaş Yoruldum. Bakma benim, böyle genç göründüğüme Silkelesen dökülürüm. Gardaş. Üstüme, üstüme geldi hayat benim. Hayatla savaşmaktan, yoruldum. Hayatla savaşmaktan yoruldum. Kötüler yordu. Ezmeye çalışanlarla savaşım, yordu beni Gardaş. Yorgunum bu yüzden şimdi.
XX
Karşıma hep güçlüler çıktı, er meydanlarında benim. Ezilmek istemedim savaştım. Ezilmek istemedim Altta kalmayı kendime yediremedim. Gardaş. İçime sindiremedim Güreştim. Kendini yiğit sananlara, karşı savaştım. Kaçmadım. Kaçmadım. Ve savaşım yordu beni gardaş Yordu.
XX
İnsanlar tanıdım her biri bir çeşittten Neden bilmem. Ben mert bir insan tanımadım hayatta. Hep kalleşlerle savaştım. Kalleşler kalleşliğini yaptı karşımda. Hep kalleşlerle karşılaştım. Ben. Kalleşler kalleşliğini yaptı çıktı karşıma. Yine de yıkılmadım. Ayakta kalan ben oldum Gardaş. Fakat yoruldum er meydanlarındaki savaşımdan Yoruldum. Gardaş
XX
Bu dünya var ya, bu dünya, Gardaş. Kötülerin dünyası imiş, haberin olsun. İyilere yer yokmuş, bu dünyada. Kötü’ müsün rahatsın. Hırsız’ mısın ondan hiç korkma senden iyisi olmaz. Gardaş.. Korkmaya gerek yok bundan. Birkaç dedi kodun çıkar, sonra unutulur gidersin Gardaş. Çaldığın yanına kar bile kalır sonunda.
Sana enayi olmak düşer Gardaş. Amma ben onlardan olamadım gardaş. Sevemedim be onları. Gardaş. Sevemedim ve ittim kendimi yalnızlığa Gardaş. İşte ben.bu savaşlardan yoruldum. Hayat acımadı bana gardaş YORGUNUM ŞİMDİ GARDAŞ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gardaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gardaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.