Uzun zamandır olmasan da yanımda Baktığım her yerde sen varsın Ve hayallerimde bendesin benimlesin Kirpiklerimden yağmur damlar Her seni anışımda.
Bulmam için tam karşımda Gözlerimi kapatmam yeterli Yerin sabit benim kalbimde Uçuyor kelebekler içimde Hayal ettiğimde seni.
İlk göz ağrımsın sevgili Seninle yaşadım ilklerimi Varlığınla unuttum dertlerimi Hep sana yazdım şiirlerimi Unutma oku emi Duyacaksın okuduğunda kalbimin sesini.
Dili olsaydı kalbimin Konuşsaydı içinden geçenleri Anlatabilse sensizlikteki beni Kopan fırtınaları kalbim dert etmezdi.
Koy kalbine elini, hisset sevgimi Empati yap gör kalbimde kendini Bir dünya kurdum yüreğimde senli Sen öğrettin yüreğime Hayallerde yaşamayı gerçek gibi.
Hiç gerçekleşmeyecek biliyorum Kurup mutlu olduğum Yıkılınca kahrolduğum hayallerim Ve hatırladığımda hep ağlıyorum Yanlış anlama sitem etmiyorum Bana yine kıyamasaydın diyorum.
Öyle muhtaç ki yüreğim yüreğine Bakman yeterdi gözlerime İyi günde kötü günde Olsaydım yanı başında Ömrümü sererdim inan yoluna.
Olsaydın ah şimdi yanımda Eriyorum hasret yangınında Seni dileniyorum dualarımda Barı çık gel her gece rüyama Ne olur özlemimi hisset anla.
Bıkıp usanmadan Bakıp duruyorum telefonuma Ararsın diye, ya duymazsam Öyle özledim ki sesini Affetmem asla kendimi.
Seni görünce ritmi değişirdi kalbimin Neden bu kadar mutlusun derlerdi Sebebini demezdim bilmezlerdi Gözlerim doluyor şimdi Resimlerine baktıkça Toprağa karışıyorum göz yaşlarım aktıkça.
Kor ateş dökülüyor her damla da içime İstiyorum hep mutlu ol huzur bul Yakışmıyor sana hiç hüzün Gülmeli ömrünce yüzün Işıldasın umut saçsın bakışların Bizli olsun kuracağın düşlerin Kolay aşılsın yokuşların Süzülmesin dilerim yanağına yaşların.
Bak yine geldi; Geliyor işte dalgınlığıma Apar topar, gelip kendime Toparlıyorum sonra Uzaklarda olduğun geliyor hatırıma Buluyorum kendimi sonsuz boşlukta.
Ararken seni yapayalnız bir sokakta Korkuyorum düşmekten isyana Bir sızı saplanıyor sol yanıma Arama diyor sanki boşuna Ayak izin bile silinmiş yok kaldırımlarda.
Boş gözlerle bakıyorum artık boşluğa Ağıtlar yakıyorum yokluğuna Gözlerimin önüne geliyor siluetin Sarılmak istiyorum gölgene Yalvarıyorum Allah’ıma Vuslat yaz diye sevdama Mevsimsiz sensizliğe üşüyorum Karanlık, soğuk odamda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİLİ OLSAYDI KALBİMİN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİLİ OLSAYDI KALBİMİN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş, kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle..
kalbimiz nasıl da dile geliyor sessizliğini korurken ve bu, kesinlikle bir mucize. bizler seven iklimlerden gelen sesleriyiz yüreğin ve sevgiden yana asla taviz vermeyen. güleç yüzü sevginin ve umudun ah, bir de özlemle kesişen yolu sevginin ve umudun dokunduğu her yürekte açan çiçekler. sevgili arkadaşımı ve güzel şiirini yürekten kutluyorum. sevgilerimle arkadaşımın güzel yüreğine.
Yüreğim şiir defterim, duygularım kalemim, iyi ki rabbim yazabilmemi bana ve bize lütfetmiş, çok şükür, kalbimin dilidir şiirlerim, değer katan yüreğine okuyan gözlerine keder değmesin arkadaşım sevgilerimle...
Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız
Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel
ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş,
kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle..