Kanar mı kalbim ? dünyanın gözükmeyen senine ! -Sen inanır mısın ? Benim senden gittiğime... Sen gitsen de ! Dünyanın en kuytu köşelerine. Kalp bir bütündür ! Bölünemez ortadan ikiye...
Sığmayan gönlüne göz görmeyen hünerine biçtiğin onlarca yalnızlığın hiçliğine ! Her ne kadar söylenmese de ! Hasret tuzak kurmuştu ... Belli ki ! Kırık bir kalbin en ücra bölgesine ... Ayrılığın çehresi görünmüş ! Güneş batmıştı gönlümün şehrine !
Ama biliyorum ... Gelecek yine sevda arzusunun devamı ! İnsan özleyecek ! Kalbindeki kör kurşunu zaman gittiğinden beri rutinine doğru Ben seni bekliyorum ! hep bana doğru...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANA DOĞRU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANA DOĞRU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama biliyorum ... Gelecek yine sevda arzusunun devamı ! İnsan özleyecek ! Kalbindeki kör kurşunu zaman gittiğinden beri rutinine doğru Ben seni bekliyorum ! hep bana doğru...
Şiir güzel final muhteşemdi. Şairimi KUTLUYORUM...
Gelecek yine
sevda arzusunun devamı !
İnsan özleyecek !
Kalbindeki kör kurşunu
zaman gittiğinden beri rutinine doğru
Ben seni bekliyorum !
hep bana doğru...
Şiir güzel final muhteşemdi. Şairimi KUTLUYORUM...