(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıldız hnm gerçekten güzel ve içten dizeler ortaya çıkmış.yüreğine,gönlüne,kalem tutan ellerine sağlık başarıların devamını diliyorum.sevgi ile saygı ile kalın.
Darbeyi vurmuş sana hain bir yüreksiz Bükmüş boynunu yoksul kimsesiz Uzatmamış elini eline o yüreksiz Olmuş nağmert soysuz bir şerefsiz Sen ağlama akmasın gözünden yaşın Çare arama duygusuz bir yürekten Bırakıp ğitmişse seni o yüreksiz Sevenin günahı ne olmuşsa o kalpsiz
Tebrik ederim yüreğine saglık duygu dolu dizeler kalemin daim olsun esenlik dileklerimle sevğilerle mutlu ol mutlu kal
şiir içten ve samimi doyguların eseridir sizde bu doyguları yaşayan biri siniz ve böylesine güzel şiirleri bizmle paylaşıyorsunuz sizi yürekten kutluyorum kaleminiz dik ve dayım olsun güzel insan..
Gülen yüzünde güller açmalıydı Gözlerinde beni okumalıydım Gamzelerinde kaybolmalıydım Benim yarim olmalıydın Beni şiirlerinde değil Rüyalarında hecelemeliydin Mavi bulutlarda uçan Uçurtmaların kanadına Değil kalbine yazmalıydın Pisiden korkan tırsık çocuk gibi Kaçmamalıydın Benim olmalıydın KUTLUYORUM BU GÜZEL DİZELERİ.SEVGİYLE KALINIZ..