XX Ne zaman Ak denizin ufku alacaya döndü Ben oradaydım. Oturdum karşılıklı konuştum gri yakamozlarla Efkârımı dağıttım sırlarımı paylaştım. Sıcak yaz akşamlarında arkadaş oldum yakamozlarla Ve kıskandı Ak deniz. Çırpındı sular. Vurdu başını çakıllara geldi kumsalları yaladı. Mor akşamlarda. Akşamın gölgesi düştü suların böğrüne konuşurken.
XX
Ah o ak deniz akşamları neydin ben. Bazen sarhoş Bazen aklım başımda Az mı teselli ettin beni yakamozlarla konuşurken. Sen teselli ederdin. Çoğu zaman yorgundum üzüntülüydüm. Sana sığındım, seninle göz göze konuştum Koylarda. Sen teselli ettin beni Sen. Acılarımı paylaştın sırlarımı paylaştın Moral verdin Ah ak deniz akşamları unutmadı o günleri ben.
XX
Hiç unutmam. Bir akşam yorgun ve düşünceliydim. Oturdum bir kayanın üzerine gözlerimi diktim dalgın ve düşünceli halimle. Birden yaz yağmuru başladı. Küçük balıklar boğulacaktı başlarını suyun üstüne çıkarmasa Hava almaya başlamışlardı. Birden çırpındı deniz gölgeler oluştu yakamozlu sularda. Bir avcı balık vardı küçük balıkların arkasında Nasıl da kaçmışlardı. Yağmur şiddetlendi sular karanlığa gömüldü. Kayboldu yakamozlar.
XX
Severdim yakamozları. Onlarla paylaşırdım ben, sırlarımı Onlara dökerdim iç çektiğim ahımı derdimi Mor olurdu ufuk yakamozlu akşamlarımda içimi dökerken. Ve yalnızdım. Kimse olmazdı yanımda yakamozlu akşamlarımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yakamozlu akşamlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yakamozlu akşamlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.