İnsan neden üşür bilir misin Kışa ait olmayan mesela Gülmesi bile ceset ayazı Ne zaman ateşte yanar yürek Sözün bittiği an mesela.!
Dolaşıyorum beynimin karanlık sokaklarında Kelepçelenmiş hayata ateş yağmuruna kar düşmüş İnsan neden şeklini çizemediği renge aşık olur Acı iksir mayhoşluğunda mesela.!
Kendimde gördüklerime dile gelen Bazen ay gibi parlar Bir nefes aşk gibi Kendi hayranlığımdan uzaklaşmaktır belki Güneşin doğmasını bekleyen gibi mesela.!
İnsan neden başkasına mecburdur bilir misin Ne düşündüğünü bildiğim Özünde baharı bilmeyen kan güller Ah saatleri güneşe küstüren Hüzün saatlerin söylendiği sözler mesela.!
İnsan neden yazar bilir misin Şiir hikaye roman neyse Kelimelerle yaşamak yaşadığını var etmek Tükenmişliğin sendromunda düşünmek mesela Düşünmek yada düşmemek Bir kalemden orman olmak gibi mesela.!
Hayat kimlerden kimbilir neler aldın neler çaldın Söndürdün süründürdün aşk dedin Bir güldürdün bin ağlattın Bir lokma bir hırka desek Ezilen yürekte gidenlerin gölgesi Labirentinde kobay yürek mesela Sen beni ağlattın hayat Akıl oyunlarında sen şah insan hep mat.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Sen Beni Ağlattın Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Sen Beni Ağlattın Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
__________________________________Selamlar