bir şeytan çaresizliğiydi hayatın en günah yerinde sevaplarla anılmak...
hatırlandıkça üzerine tükürülecek saf bir çukur bıraktım dünyaya üzerinden geçilmiş bir kozalak yuvası kafkanın aynasında...
sıradan yaşamak isterdi yer altı notları kadar sıradan içinde binlerce küfür birikti dar küfür lügatına sığmayan bu yüzden sırf gözlerinde yansıyan suçlu masumiyet meşalesi boş bir şarap şişesi nefesi sesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ağustos battaniyesi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ağustos battaniyesi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o kadar saçma şiirimsi lere onlarca yorum varken,güzel şiirler okunmaz oldu.Bu site eskiden böyle değildi,şimdi kimse siteye okumak için girmiyor okunmak için giriyor.çoğu yorum zaten kopyala yapıştırdan ibaret.Yazık gerçekten...Neyse ki sizin gibi kaleminden şiir akan şairlerimiz de var ki bu da bu siteyi yeterince anlamlı kılıyor.Kaleminize sağlık güzel şiirdi....
sıradan yaşamak isterdi yer altı notları kadar sıradan içinde binlerce küfür birikti dar küfür lügatına sığmayan bu yüzden sırf gözlerinde yansıyan suçlu masumiyet meşalesi boş bir şarap şişesi