Kuş olsam uçşam tanrı dağı Olimpos’a Dalsam bulutlara insem masal diyarına Anlam yüklesem efsane varlığına Dayansam Olympos kapısına Mazimin sevinçlerini anlatsam Aşk-ı lisan sanatında Nafile gönül kapın kapalı Apollon Artemis’e sordum seni Tüm tanrılar uykuda Uzak dur benden Zeus Zincirlendim kendime Haykırışınla Kalbimin içine yağdırma şimşekleri Nefessiz seni seven Hera değil miydi elleri kanlı Ölümle kıyaslama Rüya görmez ölüler Hades Sus terkeder mi seven sevdiğini Derdimin nedeni Yeryüzünde yalanmış okların Ruhsuz mu kaldı sevdan Yalancı fallarda ardım seni hey Eros Gönül zindanımdan düştün aklıma Aşk aradım içtim Dionisos şarabını Hüzün kaçmış içine gördüm serabı Siteminde köz oldum takıldım ağına Seven sevgili ile olur bahar Afrodit olur yürek yangınında sevilen Takıldım Atlantis kıyımına aşina Aklın infazında Poseidon ağzında ateş kalktı şaha Kendimi bıraktım dalgalarına Çare olur mu yarama Dionisosun şarapları sarhoş etmiyor artık Sen değil miydin Hayata küsen Demetor’un buğday demetini kurutan Aşkın içinde ne işin var Ares Dönüşü olmayan yollara sürükledin mecnunları Yok ki benzeriniz Ölümün içinden nefeslendi her biri Dilden dile efsane sonsuzluk kalbinde sır..!
Aşıkları dostu Valantin İdamında yırtıldı gömleğinden bir parça Uçurtma gibi takıldı sonsuzluğa Anlattı bir şeyler Aşıklar takıldı peşine Her yılın şubat 14‘ü Sevgililer oturur yanına Yok ki benzeriniz Kayboldunuz birden adınız saklı .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Kayboldunuz Birden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Kayboldunuz Birden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık
____________________________________Selamlar